Emagic AMT 8 Midi Interface

DIno Jay

Stamgast
Er staat mij iets van bij dat de Emagic AMT 8 Midi Interface ook in Mk II uitvoering is geleverd. Klopt dat? Zo ja, hoe kom je er achter dat je Mk II bij de hand hebt en wat is er (hopelijk) verbeterd ten op zichte van Mk I?

nope alleen de unitor is een mk2 en mk1 versie van uitgebracht ..

Op Google kwam ik juist de MKII tegen, lieden die deze te koop aan bieden. Bij online-winkels wordt van MKII geen melding gemaakt.

Origineel geplaatst door Ramoonus
google
amen

Da's merkwaardig. Technisch geen verschil maar het dan toch MKII noemen. Ik ben geneigd te denken dat men je dan bedot; helemaal als men voor MKII meer voor vraagt.

Origineel geplaatst door vinnieq
Volgens mij is er alleen verschil in de opdruk op het front. Ik heb twee verschillende, technisch geen verschil

Wat kan die unitor dat de AMT niet kan. Beiden schijnen het MIDI-interfaces te zijn. Bij emagic.de valt hierover niets meer te vinden nu men ingelijfd is door Apple.

Origineel geplaatst door MadR
nope alleen de unitor is een mk2 en mk1 versie van uitgebracht ..

wat ik weet dat de amt div eprom update's heeft gehad en het blijkt dus zo te zijn dat de laate eprom versie ook de mk2 versie word genoemd. hoe je daar achter komt zou ik niet weten.

een optie is om hem open te maken en kijken als er een sticker op de eprom zit (als er een eprom in zit) met info er op.

ik zet tussen haakjes "als er geen eprom in zit" omdat het ook mogenlijk kan zijn dat de software in een processor chip is verwerkt.

Het verschil tussen een AMT en een Unitor is dat de laatste ook Videosyncing kan doen (VTC etc)

heeft de AMT8 MKI wel een USB poort? de MKII wel....

Back