smelwep acid

Lekker trippy.
Ik hou er wel van.8D

Klopt het dat de track maar 2.30 minuut ofzow duurt? Vond het leuk klinken alleen veelste kort...miste daardoor verhaal/opbouw enzow.

leuk nummer, inderdaad (te)kort, maar hoeft niet perse veel langer te worden. Misschien kan ie nog een extra melodie gebruiken (korte hoge synthtoontjes) die een mooi samenspel voert met de erg fijne acidbliep. Cool hoe niet agressief die is, in tegenstelling tot wat meestal uit een 303 komt. Ik vind iig dat er nog iets bij moet, of dat er meer veranderd door de track heen, ritme accent wisselingen ofzo.

gr Matoi

Thanks voor de reacties...leuk om te horen.... het is inderdaad een kort trackje, 't was eigenlijk een live-jam, live 'on the fly' opgenomen.....een sfeerimpressie eerder dan een 'full-blown track'... heb vanmiddag nog met een vriend, die gitaar speelt, een gekke remix jam van 90+ minuten gedaan....zeer trippende shit, niet opgenomen tho'... fijne avond nog iedereen.....:biertje: :peukie:

nice
driekwart wat ik hier hoor doet me niet zoveel, maar deze raakte me zowaar ..
inderdaad nog een melodietje of geluidje in de hoge regionen, en je zou m zo naar warp kunnen sturen

Origineel geplaatst door markaugust
nice
driekwart wat ik hier hoor doet me niet zoveel, maar deze raakte me zowaar ..
inderdaad nog een melodietje of geluidje in de hoge regionen, en je zou m zo naar warp kunnen sturen

Thx voor de reactie(s) en tip(s)... maar dat naar Warp sturen lijkt me een beetje teveel van het goede, whehe :L ... vooral als je kijkt naar wat ze de laatste tijd uitbrengen... Maximo Park, Jamie Lidell (zijn album was erg goed maar toch meer 'electronische soul' dan echte hardcore 'warp'-electronica), The Battles, etc.. 'tis niet echt meer een label dat aansluit bij mijn muzieksmaak, alhoewel ze dat vroeger wél waren... jammer, maar er wordt alsnog meer dan genoeg goede shit uitgebracht.... een gebrek aan goede muziek zal er wat mij betreft sowieso nooit zijn... er is al zoveel sicke shit gemaakt dat ik m'n hele leven bezig zou zijn als ik al die shit zou willen beluisteren.. 8~

:dj:

Anyway, ben met allemaal andere tracks bezig dus ik denk niet dat ik deze jam nog ga uitwerken..

Back