Lo allemaal ,
Ik zit met een probleem .
Ik heb een evolution mk-461c en ik wil hem al aansluiten.
Ik ga pas volgende week pas een geluidskaart hale (tascam us122) .
Ik heb de drivers van evolution al geinstalleerd maar in reason kan ik het niet installeren . Komt het door dat ik een onboard kaart heb ? Want ik gebruik asio4all en onboard kaart heeft geen midi if ofzo
. Kan ik het zo (zonder midi in) aansluiten op mijn computer via usb en in reason gebruiken ? Kan iemand mij hierbij helpen ? Al de drivers zijn geinstalleerd en windows herkent het wel maar in reson (in preferences zie ik geen midi staan en als ik naar control surfaces and keyboards ga ik doe add en vind evolution wel maar bij midi input en output staat er "not selected")
Ieman een idee om dit probleempje op te lossen ?
thx
dus de vraag is hoe kan ik evolution aansluiten aan mijn pc (heeft onboard kaar) en werken in reson ermme ?
Ik zit met een probleem .
Ik heb een evolution mk-461c en ik wil hem al aansluiten.
Ik ga pas volgende week pas een geluidskaart hale (tascam us122) .
Ik heb de drivers van evolution al geinstalleerd maar in reason kan ik het niet installeren . Komt het door dat ik een onboard kaart heb ? Want ik gebruik asio4all en onboard kaart heeft geen midi if ofzo
. Kan ik het zo (zonder midi in) aansluiten op mijn computer via usb en in reason gebruiken ? Kan iemand mij hierbij helpen ? Al de drivers zijn geinstalleerd en windows herkent het wel maar in reson (in preferences zie ik geen midi staan en als ik naar control surfaces and keyboards ga ik doe add en vind evolution wel maar bij midi input en output staat er "not selected")Ieman een idee om dit probleempje op te lossen ?
thx
dus de vraag is hoe kan ik evolution aansluiten aan mijn pc (heeft onboard kaar) en werken in reson ermme ?
Laatst gewijzigd: