Ellesse Warrior (Shitmat and Devvo)

Prachtig!! Brings back memoires, oi! ;)

EDIT: Net ff wat van die Devvo bekeken, beetje zielig imho. Jammer dat ze verkrachtingsgrappen maken, want dat vinden veel mensen weer minder loik, natuulk.. verder is het wel erg leuk met al die filmpjes, maar die Devvo, poeh, daar heb ik wat tijd voor nodig om het te laten bezinken. Iedereen heeft wel een experimentele fase gehad en sommige mensen waar ik mee experimenteerde vruger staan nu in Eindhoven op straat ook peuken te graaien, maar die kunnen er in een Elesse polo minder hard om lachen. Wel erg grappig dat het allemaal zo grof is bij Fatpie, "Rape her and nik ur phone and stick it up her fokkin fanny!" lACHEN! Ik zal die Dave is mailen ken wel een paar echte lowlifes in Den Bosch, haha! Verder zouden ze wat meer bumfights moeten kijken en mekaar de tering in hakken , dat zou leuk zijn.. of die Devvo een warme maaltijd en een lekker bed bezorgen en hem dan 's morgens voor dag en dauw in elkaar stampen. Leuk! Ik zit nu de kerstspecial te kijken echt veel leuker als de Muppetshow op tv. Devvo is zo stoer, hero! Merry Christmas! Ï'm not gay! :D

Laatst gewijzigd:
Back