[track] is het wel verstandig om op dat knopje te duwen?

Maar even serieus...

ik heb hem nu opstaan, en waarom is het altijd als ik jouw tracks aan heb staan dat ik denk.... Hey dat lijkt op dit en dat... maar dan een tandje of 2 ruiger.

Ik vind dit DnB / IDM crossover.

Wat voor drugs gebruik je, en kun je mij ook een portie regelen?

;)

-C-

}:|
Man, goeie shit!:L
Alleen de snare had wel halverwege de track wat ruiger mogen klinken.
Als ik het nummer hoor zie ik toch ruige film beelden voor me:smeris:

Klinkt erg lekker hoor!

Enige wat ik er echt op aan kan merken is dat er wat te veel herhaling in zit voor mij om dit van begin tot eind te luisteren.

Best 'n vette track! Klinkt op sommige momenten echt als de shit die Tim Exile nu op planetmu uitbrengt (goeie shit dus) maar soms ook een beetje als gare squarepusher (venus 17 vooral 8o)) en vsnares-achtige stuff maar dan een stuk kalmer/saaier, vooral in de laatste +- 1:30 minuut... wel 'n erg nice bassline.. en sicke (absynth?) intro-sounds, gekke shit... maar toch net niet spannend genoeg over 't algemeen, vooral qua beats.. maar zeker chille geluiden om naar te luisteren :okdan:

ik ben bezig aan een update van het liedje, tis toch NET iets te monotoon.
heb een nieuw middenstuk gemaakt dat voor wat variatie zal zorgen en het hopelijk wel wat spannender gaat maken. voor de geintereseerden: de bass en pads zijn gemaakt in absynth 3.0
met daarover natuurlijk distortion. :D

de update komt eraan...eerst :Z en daarna :dj:

ok kheb een update gedaan. kheb er een nieuw middenstuk in gestoken voor wat variatie.
de link is hetzelfde als hierboven.

wowiezowie :) isnie dnb geinspireerd?

met mijn overgevoeligheid voor koffie: een straffe kan troost waar je een boertje uit de polders in recht kunt zetten,
high op cafeïne dus, en dan dansen maar 8D

(het overviel mij niet echt als monotoon eigenlijk, maar ben wel benieuwd naar je update).

Top sound-design! :okdan:

Goede drums programmering en basslines. Jammer dat het té vaak uitvalt en geen enkele punch op de drums zit.

Volgens mij poep jij tracks...
kheb het ene nog niet beluisterd of de volgende wordt me alweer voor geschoteld.
Tja... zal ik er eens van zeggen. Hij kan zo weer op de isnieCD :)
Interessant sounds ook weer. Wanneer komt er eens een mooie isnieAbsynth tutorial?
Jij kan echt trucjes

Origineel geplaatst door chosenminder
... geen enkele punch op de drums zit.

dat klopte denk ik wel een beetje. kheb een nieuwe versie geupload met iets krachtigere drums. link is hetzelfde :D

Back