• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Korg MS2000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
yup ik heb het gelezen. Maar...350 vind ik wel heel weinig. Heb er nieuw rond de 1200 euro voor betaald...dus meer dan 350 mag het wel worden.

nou...toch wel boven de 600. Als iemand boven de 775 biedt dan mag hij hem denk wel gelijk meenemen. Kijk ik heb er nog 1200 voor betaald...en ik weet dat ze nu iets goedkoper zijn geworden nieuw...maar...ik maak er verlies op en dat wil ik wel tot een redelijk bedrag beperken. Hij is verder nog helemaal perfect. Geen krasje, niet in een rook omgeving gestaan, haast geen stof (door een stofkap die er bijna altijd overheen zit behalve als ik speel), dus echt nog helemaal goed.

Verder woon ik in Leiden, dus dat is wel goed te bereiken van waar je ook komt.

Dat is toch wel een redelijke prijs?

Op prepal staat hij voor 650 dollar geloof ik...dus mijn vraagprijs is dan toch wel redelijk?

00Met alle respect, maar "ik heb hem voor 1200€ gekocht"... dat is leuk en aardig, maar zo gaat dat nou eenmaal met die dingen. De prijs zakt drastisch, vooral met synths die niet zo goed 'in de markt liggen'. En nu iemand hier 350€ betaald heeft denk ik dat de reacties hier minimaal zullen zijn. Nogmaals, met alle respect. (ik heb zelf ook een Nova met dik verlies verkocht)
Ebay is een optie ja

nou heb op ebay.nl gekeken. En er wordt heel weinig geboden daar op instrumenten, dus veel zal het niet uithalen. Dus ik wacht maar gewoon op enkele boden. Het zit al aardig in de buurt van het minimum dus het komt wel goed.

Als je een ms2000 verkoopt voor 350 euro is dat omdat 1. hij al 2ehands was of 2. je verkoopt hem omdat hij van je opa was en die de pijp uit is gegaan en je weet niet wat je hebt of 3. de deurwaarder staat voor de deur.

Aangezien ik in geen van die 3 situaties zit, zal ik hem zeker niet voor lager dan 600 verkopen. Ga dan nog maar lekker opzoek naar eentje van 350 euro.

Veel succes

Ik heb toch gezegd als iemand boven de 775 biedt mag hij hem gelijk meenemen. Is dat raar? Ik ga er eigenlijk helemaal niet van uit dat hij die prijs bereikt, maar als iemand het toch bied is hij gelijk van hem
Alles boven de 600 vind ik mooi maar zal hem niet daarvoor gelijk verkopen.

ja je weet het dus.

Laatst gewijzigd:
OK, we doen niet lullig. Gewoon 100€ enne boter bij de vis.

Nou? :D

Het kan hard zijn, maar handel is handel en daar gelden de wetten van vraag en aanbod. Of je het nou wilt of niet.

Maar 350€ is inderdaad een leuke prijs om hem te kopen. Niet om te verkopen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back