[relax techno] w8 inhaler

Mexes

Stamgast
naar mijn mening een relax plaatje voor het begin van de avond.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, qua structuur, punten om te verbeteren, geluidskwaliteit.

Ik denk dat dit nummer eigenlijk niet veel trucs en dingen meer nodig heeft, enkel misschien nog een abstracte wisseling

w8 inhaler

is gemaakt met Reason 3.0

I hoop dat het jullie bevalt.

Laatst gewijzigd:
BEGINPLAATJE?? ik begrijp mensen hier op het forum soms niet...

Mijn eerst gedachte was: 9u 'sochtends. de afterparty van een snoeihard technofeest in een of andere donkere kelder.

Dat ligt er natuurlijk aan naar wat voor feest je gaat......:confused:

maar heb je hier verder ook een mening over... het gaat om het nummer niet om de tekst die ik erbij zet, toch?:mega:

Laatst gewijzigd:
Dit klinkt inderdaad lekker, zou de climax wat langer laten duren en dan wat harder erin laten komen...

Ik vind dit ook zeker geen plaat voor aan het begin van de avond :) Kan makkelijk in het heetst van de nacht heheh
Kwaliteit van de mix klinkt mij goed in de oren.

Techno Roeleert!

:okdan:

Origineel geplaatst door fuse
Klinkt erg relaxed.
Heb zelf even aan je mix lopen sleutelen zodat je een indruk krijgt wat ik ongeveer bedoel.
http://faxis.dyndns.org/synthforum/w8 inhaler_fused.mp3

ok ik hoor het wel, maar weet niet welke frequenties je hebt gepakt om dit zo te krijgen. en hoeveel je hebt geboost, bij mij klinkt het dan altijd nog effe wat anders.

Origineel geplaatst door Mexes
ok ik hoor het wel, maar weet niet welke frequenties je hebt gepakt om dit zo te krijgen. en hoeveel je hebt geboost, bij mij klinkt het dan altijd nog effe wat anders.

ik vind het origineel beter, daar heeft de kick net meer punch..
dat gebooste sublaag is in deze track redelijk overbodig naar mijn mening!

bij momenten doet je track me trouwens aan technasia denken ;)

nice!

Tsja, smaken verschillen.
Zelf vind ik een kick met vette piek rond de 100 a 120 hz niet zo mooi.
Zowieso vind ik wel het orgineel zo dun en schel klinken. En in referentie met soortgelijke nummers steekt dat er juist uit.
En ik heb het niet zo hard gedaan als het orgineel want daardoor krijg je juist een wat scherper geluid. En sublaag zit er niet in hoor. Dat lijkt maar zo omdat die piek is afgezwakt en er wat laag is bijgedraaid.
En een al gemastere track opnieuw aanpassen blijft tricky natuulk, het was ook maar een voorbeeld. Vraag me trouwens wel af hoe je dit gemastered hebt. Mbv de tools die in Reason zelf zitten misschien?

Origineel geplaatst door mrt

bij momenten doet je track me trouwens aan technasia denken ;)

nice!

thanks!!!

@fuse: Ik zal jou versie ook nog thuis beluisteren voor een betere mening.

Dit is trouwens alleen "gemasterd" met reason zelf.

Back