[low tempo]wool sweater

Lolbroek. Die snare is gewoon een 808 snare hoor. Beetje van mezelf en een beetje van Kenton.

Goede track met een lekkere sfeer! De gelaagdheid is erg mooi, met veel verschillende synthlijnen door elkaar, zonder dat ze elkaar in de weg zitten. Knap gedaan! Waar komt de lead uit?
Alleen 't ritme vind ik wat te statisch, daar mag wel wat meer variatie in komen.

Die lead is de polaris die ik door een software filter heen haal.

die beat mag van mij af en toen wel veranderen.

coole sounds man die je af en toe hoort!!

het is wel een heeeeeeele relaxe song.

't Is niet echt mijn soort muziek maar het is wel een relaxed nummer met mooie geluiden.
Ik wordt alleen wel een beetje zeeziek van de tikken/distortion van het stereobeeld die in de file ziiten. Op 19 sec, als de hihat erinkomt, hoor je ze het duidelijkst.

Ligt toch aan de mp3 want de gewone versie heeft dat niet.
Raar maar waar.

Laatst gewijzigd:
ik moet aan ad visser denken :D

t zeezieke kan ik wel inkomen.. geen clicks hier hoor maar t geschommel in mn huidige zieke toestand werd me ietsje te veel

ik vind altijd bij je tracks dat de basis dr helemaal is, maar dat t hier en daar ietsje spannender zou mogen
je moet af en toe ff bij je kraag gepakt en vastgehouden worden om vervolgens weer in dat kabbelende beekje te kunnen glijden

Lekker loungy...jointje erbij haha...

De geluiden zijn leuk, maar als je meer variatie in de sounds en vooral in het ritme zou doen, zou het al een stuk interessanter worden..een arpeggiootje op zn tijd ofzow...

Tsja, te weinig inputs op m'n mixer dus zit voorlopig m'n 808 nog wel even op 1 mono kanaal ben ik bang. (ik weet schandalig)

Trouwens liefhebbers van dit nummer zullen misschien deze ook nog wel OK vinden.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=56276

Net zo eenvoudig trouwens. Dat vind ik mooi, dus maak ik het zo. :)

Stemmig begin, mooie pad, iets te fluitig, naar mijn smaak.
Drums vind ik te droog en te saai, weinig variatie.
Leuke lead...... Polaris, he? MOOI!! Lekkere rustige melodielijn overigens.

Ik vind het geheel qua sound wat "krapjes" klinken. Ik zou het wat meer de open ruimte geven. Wellicht wordt het dan te spacey, hoor... ietsje meer reverberatie?

Overall :okdan:

Ôk mooi! Mooie lead ja, maar vooral mooie pad ook (dat begingeluid), al is-ie inderdaad misschien wat draaierig. Deze twee tracks achter elkaar en Ajax-Feyenoord wordt net een picnic! :D

deze vindt ik leuker dan die andere ,mooie bas en synth geluiden alleen de snare misschien iets te hard ?

hij is mooi :)

Lekkere spacy sound, nummer past mooi bij een soort van 'space exploration' film o.i.d. Ik vind de drums wat aan de magere klant klinken, althans, ze passen voor mijn gevoel niet helemaal bij de sound. Mooie pads en lead.
De compositie vind ik redelijk oke, maar helaas kan het nummer me niet 100% geinteresseerd houden.

Maar toch een lekker relaxte track!

He Fuse!

Persoonlijk vind ik dit de beste wat ik tot nu toe van je gehoord heb.
Lekkere smooth ambient geluiden, pads etc..

Ik ben het eens met mijn voorganger-posters wat betreft ietsie meer variatie (met name in het ritme)

Verder toppie :okdan:

Mooi.

Helaas heeft de lead-sound een beetje teveel mid/laag voor m'n goedkope stereo-set boxjes..

Back