main output 1/2 AKAI S5000

puskas1978

Nieuwkomer
to all,

ik krijg maar geen signaal uit mijn main output 1 én 2 (ananloog)

ik heb net een sample opgenomen en 'play loop' gepushed >>> ik krijg signaal via phones én optical out maar dus niet analoog

alhoewel mijn signaalmeters (in aksys / usb) signaal geven voor àlle 16 kanalen bij TEST TONE, is dit in de werkelijkheid niet zo

hebben jullie dit al meegemaakt? hebben jullie raad of zijn mijn main outputs gewoon kapot (want als ik mijn headphones rechtstreeks in de outputs steek bij TEST TONE >>> heb ik signaal in /3/4/5/6/7/8 maar NIET in 1 èn 2 > kan ik dan besluiten dat ze gewoonweg kapot zijn??)

thx in advance

puskas

Alle mogelijke testjes die je moet/kan doen heb je gedaan.
Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat ie stuk is.

groot probleem is het niet, hij heeft zat outs.
Jammer is het wel.
Misschien door een expert even na laten kijken
als je dit bezwaarlijk vindt.
Pb forumlid Boemtsjak even anders, onder de zoek funktie.

Enneh...Welkom op dit forum ;)

Ik weet niet of je de FX kaart erin hebt zitten, maar als je dat wel hebt zou je het volgende even kunnen proberen. Ga naar Utilities, dan naar FX INS/OUTS en zet dan FX Output op Off of andere kanalen dan de standaard 1/2. Het testsignaaltje gaat namelijk ook door de FX kaart heen, en het zou misschien kunnen dat je daar een probleempje hebt, een verkeerde instelling of gewoon kapot.

Re: main output 1/2 AKAI S5000

ik krijg maar geen signaal uit mijn main output 1 én 2 (ananloog)

ik heb net een sample opgenomen en 'play loop' gepushed >>> ik krijg signaal via phones én optical out maar dus niet analoog

Heb je de main volume aan de voorkant open staan? Die beinvloed namelijk wel je analoge 1+2, maar niet je digitale.

Back