electro probeerseltje

Hazes

Vind ik leuk
Ik heb eens geprobeerd een electro-achtig trackje te maken. Drukt allen op play! :)

<embed src="http://www.aryse.com/mp3/aryse-dronten.mp3" autostart=false>

Er zitten een paar foutjes in die erin zijn geslopen bij het eporteren naar een stereo-file (lijkt net of de track overslaat). Ben er nog niet helemaal achter waar dat aan ligt.

Je hebt zeker de hele nacht zitten knutselen en bent nu even vergeten de link te plaatsen of niet Hazes???:Z :Z

Lekkere drive zit er in! De basis staat als een huis. Sommige synthlijnen zijn wel behoorlijk heftig, iets te denk ik. Verder dik in orde!

ik luister nu op brakke headset.
Het lange uithalen van die synth vind ik wat minder. Te heftig. Juist de subtielere dingen vind ik sterk in dit nummer! Mooi!
:okdan:

Dank jullie voor het luisteren! Misschien moet ik eens wat meer in de electro hoek gaan prutsen ipv techno enzo :)

Nog meer mensen die iets willen toevoegen?

Origineel geplaatst door reddread
Wil wel ff luisteren maar zie geen link!:confused:

beetje off topic maar die eerste link doet het bij mij wel... Komt misschien omdat ik Quicktime als main media player heb ingesteld...

Dus ik druk lekker gewoon op play :P

(ps hoe douw je die player erin pb me het ff :koffie: )

Ik heb WindowsMediaPlayer als 'main media player' en daarbij werkt 't ook gewoon zoals bedoeld (gewoon op 'play' drukken)

Opzich leuk trakkie, beetje drukkig hier over d'n speakertjes en neigt meer richting techno, idd :D

Persoonlijk zou ik er 1 en anderaan geluidjes uithalen. Maar misschien klinkt ie over betere/grotere speakers beter..

track Hazes

track Hazes

ik heb hem beluistert over mijn monitortjes (fostex 0101) en vind hem vet klinken. Als je deze bij een techno-feest zou draaien is er vast niemand die stil blijft staan. foutjes waar je het over had zijn mij niet opgevallen. lekkere scheursynths. enig minpuntje is dat ie op het eind snel wordt weggedraaid. Persoonlijk had ik het einde ook knallend eruit laten gaan.
Verder zeer geslaagd.

dank voor het luisteren! De foutjes bleken niet in de mp3 te zitten, maar in het afspelen... Het wegdraaien aan het eind is idd niet zo sjiek. Misschien maak ik nog wel een versie met een beter eind (maar nu even niet ;) )

Back