Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
net zomin als ik een groot pianist zal zijn, maar het is LEKKER! En eigenlijk gaat het wel goed hoor, wat je hoort in deze track is volledig ingespeeld op deze Yamaha DTXpress. Uiteraard was quantisering nodig na het inspelen.
. Heel mooi vind ik hoe je erin slaagt om het basritme (combinatie van verschillende sequences) op mekaar te laten voortvloeien. Je zit met je octaafnoten in een breed stereospectrum terwijl je bas pal in het midden staat en dat geeft een heel speciale sfeer. De progressies doen me een beetje denken aan Fade To Grey ... en dat is zó lekker (ook al is het misschien niet de meest complexe progressie, maar who cares? ).
. De akkoorden zijn prachtig en worden mooi opgevuld met prachtig contrasteren en aanvullende geluiden. Zou zo maar bij 'Cosmos' van Carl Sagan gebruikt kunnen worden ... dit vraagt gewoon om een mooie sterrenhemel tijdens het beluisteren 

en daarmee kan je dus niet twee draaiknopjes tegelijk bedienen. Dan komt de d-beam goed van pas.Origineel geplaatst door hermax
Niemand meer die iets wil zeggen?