Akai s3200xl geef er rond 400euro voor.

Status
Please reply by conversation.
Laten we het er gewoon op houden dat het allebij bijzonder goede samplers zijn ;)
Ik ben het in veel opzichten met je eens Mikemix behalve de prijs dan. Voor mijn gevoel hoort een S3200XL rond de 300 euro te liggen. 2dehands zie ik ze daarentegen wel vaker rond 250 gaan.

Hoe goedkoper ze worden hoe beter. Dan kan de kenner als jij ervan profiteren. Er zijn heel veel bakken en synths op de tweedehands markt die voor belachlijk weinig worden verkocht. Eenmaal in de goede handen worden ze pas naar hun echte waarde gebruikt....

Groet,

Daar heb je helemaal gelijk in. :)
Ik denk dat de meeste mensen maar 25% gebruiken van wat een HW-sampler
werkelijk kan.

Ik heb laatst mijn S5000 gebruikt als HD-recorder, via USB zo weer je opname
de computer in, perfect geluid!
Idd, mij hoor je niet klagen over de prijs.

Origineel geplaatst door gremlin23
Laten we het er gewoon op houden dat het allebij bijzonder goede samplers zijn ;)
Ik ben het in veel opzichten met je eens Mikemix behalve de prijs dan. Voor mijn gevoel hoort een S3200XL rond de 300 euro te liggen. 2dehands zie ik ze daarentegen wel vaker rond 250 gaan.

Hoe goedkoper ze worden hoe beter. Dan kan de kenner als jij ervan profiteren. Er zijn heel veel bakken en synths op de tweedehands markt die voor belachlijk weinig worden verkocht. Eenmaal in de goede handen worden ze pas naar hun echte waarde gebruikt....

Groet,

Zo is het.

**zoek een akai s3200xl voor 425euro of 450**

Origineel geplaatst door gremlin23

Groet,

:halleluja

Topic vervuiling, sorry dus haal maar weg als het echt niet kan.
Moest het ff kwijt. Ik wou alleen dat ik jaren eerder was begonnen met aparatuur kopen =( =( =(

Origineel geplaatst door Daredevil
:halleluja

Topic vervuiling, sorry dus haal maar weg als het echt niet kan.
Moest het ff kwijt. Ik wou alleen dat ik jaren eerder was begonnen met aparatuur kopen =( =( =(

:confused:

Origineel geplaatst door Mart.M...
Zo is het.

**zoek een akai s3200xl voor 425euro of 450**

Ik denk dat je beter niet steeds je prijs omhoog moet gooien wat je er voor geeft,
ik bedoel er is geen aanbod nu, geduld is een schone zaak.

Straks is er iemand die deze thread leest en hem misschien wel kwijt wil, kan je er op rekenen dat ie 450 euro vraagt.

Maar succes iig met het vinden er van. 't is een mooi bakkie..

Status
Please reply by conversation.
Back