Nieuw lid: Maurice Steenbergen

ik heb serieus een keer om 7 uur 's ochtends na een ruig feestje bij ons thuis met 3 andere mensen 4 uur lang door de kamer lopen springen, ondertussen lege pet-flessen keihard tussen vloer en plafond laten stuiterend en poing vanaf een cassette-bandje(!!) op repeat op volume 12 ... haha..those were the times ;)

straight edge? edge of motion vonnik ook vet ;) vroeger was het gewoon allemaal "house" ..zelfs het eerste deel van thunderdome staat nog bij me in de kast...daar staan ook nog wat leuke tracks op....... alles wat daarna gebeurde hoefde van mij niet meer zo....

Origineel geplaatst door Hover

Je moest eens weten welke herinneringen ik daaraan heb ;)

Ja, ik ook ... sinds die tijd heb ik nooit zo vaak achterelkaar mijn radio uitgezet ;)

Maaruh... willkommen, bien venue etc.

R.

Origineel geplaatst door olafmol
straight edge? edge of motion vonnik ook vet ;) vroeger was het gewoon allemaal "house" ..zelfs het eerste deel van thunderdome staat nog bij me in de kast...daar staan ook nog wat leuke tracks op....... alles wat daarna gebeurde hoefde van mij niet meer zo....

Offtopic:

De ID&T of de Arcade CD? ID&T heeft een soort traanplaat achtige cover, Arcade heeft een of andere demoon met een nakend wijf wat toen zo populair was.

Welkom!!!

Poing............roept zoals velen een boel herineringen op. De 1e keer dat ik het hoorde was in Multigroove (Elemententraat), aan het begin van de avond. De vloer was nog wat leeg, maar zodra Pavo dat plaatje draaide stuiterde iedereen door die oude slacherij heen. Een echte filler dus. Stond wel even raar te kijken, deze sound was helemaal nieuw voor me.

Was voor mij een beetje het zelfde als dat ik Pullover, of, nog beter, Dominator hoorde.

[off topic mode]
Wat een feest was dat trouwens, de introductie van die plaat. Het heette geloof ik Dominator Day. Op de eerste klanken ging het publiek echt massaal uit z'n schedel. De rest is geschiedenis
[/pff topic mode]

Greetz,

Yawgmoth

Welkom,

jij was toch ook een soort van 'producers' website/startpagina begonnen?

wow nu ook al de maker van poing hier? damn!

welkom hier en bij deze ook nog welkom...

had ik al welkom gezegt?

welkom...ene van de oude garde...stoer

Eej man welkom hier ik begeef me een beetje in dezelfde scene als jij alleen dan nog in de begin fase maar ok ;) ik denk dat je nog wel van me hoort :P trouwens mooie studio :)

Origineel geplaatst door bikkel

Offtopic:

De ID&T of de Arcade CD? ID&T heeft een soort traanplaat achtige cover, Arcade heeft een of andere demoon met een nakend wijf wat toen zo populair was.

de arcade versie....met zo'n getekende demoon idd.

1, 2, 1, 2, 6 ... dames en heren.....

(leukste sample allertijden)

Poing was toch wel de enige echte house klapper toendertijd... en de single-cd zat in een dik hoesje, toppie 8)

Back