Heb sinds vanavond problemen met m'n Waldorf Micro Q. Deze herkent geen Midi In meer en er komt ook geen signaal meer uit de Audio Outputs wanneer ik de DemoTracks afspeel (dat kan vanaf de M.Q. zonder Midi signaal van buiten nodig te hebben). Die Demo deuntjes komen wel uit de koptelefoon uitgang, die op de voorkant Micro Q zit, dus het is gelukkig niet zo dat de MicroQ helemaal de geest gegeven heeft.
Nu is het gebeuren aan de achterkant van de M.Q. waar alle (Audio en Midi) in- en uitgangen op zitten is nogal slap verbonden met de rest van de Micro Q. De Audio en Midi in- en uitgangenvan deze synth zitten nml. niet vast aan de behuizing van de Waldorf, dus ik krijg het vermoeden dat daar mogelijk het probleem schuilt...
Iemand die eerder bij de hand gehad misschien...?
Nu is het gebeuren aan de achterkant van de M.Q. waar alle (Audio en Midi) in- en uitgangen op zitten is nogal slap verbonden met de rest van de Micro Q. De Audio en Midi in- en uitgangenvan deze synth zitten nml. niet vast aan de behuizing van de Waldorf, dus ik krijg het vermoeden dat daar mogelijk het probleem schuilt...
Iemand die eerder bij de hand gehad misschien...?

,