Reparatie Clavia Nordrack 2

DaPruli

Humongous
Ik heb hem laten vallen!

Nu doet (waarschijnlijk de voeding) hij een beetje wispelturig. Als ik de powerknop indruk gaat hij soms wel en soms niet aan. Voor de rest doet alles het gelukkig nog. Al mijn patches doen het en midi functionaliteit etc. en draaiknopjes doen het ook prima. Alleen dus de voeding. Ook als ik hem wel heb aangekregen wil hij na een uurtje nog wel eens zomaar uitvallen.

Waar kan ik hem het beste laten repareren? Weet iemand een goed adres? Ik heb hem 2de hands gekocht, maar wil hem liever wel bij een officiele Clavia persoon laten repareren. Of gewoon een professioneel iemand die er verstand van heeft.

Bedankt voor de reacties. Ik ga eerst draadjes los en vast maken proberen. Mocht dit niet helpen dan neem ik contact op met Boemtsjak, daar heb ik goede ervaringen mee :biertje: . Mocht het dan nog steeds niet lukken dan begeef ik mij naar Maastricht 8) !

ER bleek dus inderdaad een draadje los te zitten en even los/vast maken fixte het weer. Probleem opgelost! Hij werkt nu alweer twee weken vlekkeloos. Cheers :mega:

Ja, Clavia maakt die dingen voor jongens zoals jij en ik!
Ik had mijn NordModular Classic net een weekje (vlak na het uitkomen) en liet er een volle mok koffie indonderen. Voorzichting droog en schoongemaakt en hij werkt nog steeds! Vandaar dat ik ook van die kabels weet :)

Wout

ik denk dat de gammele knoppen slaan op de Virus. En die wordt gemaakt door Access. Niet Clavia...Maar ik heb een Access Virus B en daarvan zijn de knoppen niet gammel hoor....

Origineel geplaatst door metatron
Behalve de knoppen, die zijn nog al gammel.

gaat nergens over als je het mij vraagt van beide zijn ze top.
novation, das een ander verhaal :)

Back