Logic pro 7.1 Disk too slow?!?!?!?!?

flinstone

Ingeburgerd
Hi.
Graag wat hulp hier want ik snap er nu echt niets meer van.
Heb ik een powermac quad G5 gekocht met (dacht ik) een super snelle drive (Raid stripe 2x300gb SATA met ieder 16MB cash) krijg ik na een paar track te hebben opgenomen het volgende bericht!!!!!

Disk is too slow or
System Overload.
(-10010)

Kan iemand me uit de brand helpen! (O ja heb ook ff de demo song van logic pro geladen die moet het op elke g5 doen en die heeft hetzelfde probleem.)

Waarschijnlijk je instellingen bij audiopreferences, daar kan je wat instellingen veranderen.
Moet je maar ff meespelen.

Hoe slaat je audiodisk meter uit ? Wat voor je geluidskaart heb je ?

Hee Boestaman.
Ja dat is het gekke die slaan helemaal niet uit!!!
(Ik gebruik m'n optische uitgang 24bit 96khz van de mac zelf)

Al is een computer nog zo snel, een slechte instelling sloopt hem wel. ;)

Maar congrats met je computah.
Denk wel dat boesta gelijk heeft.
Logic heeft niet altijd logische foutmeldingen. (vandaar de naam ;) )
Gewoon ff kijken, zal geen biggie zijn. Hij zal ietsje nerveus zijn.

Het is een rare fout. Hij verschijnt soms terwijl het helemaal nix met de disk te maken heeft over het algemeen. Het is de read ahead van logic (alles wordt immers voordat het wordt afgespeeld uitgerekend, vaak is hij dan bij het begin van sommige tracks niet op tijd, en dan krijg je ook deze melding.) Deze wordt vaak weergeven als de computer niet op tijd zijn gegevens kan binnnenkrijgen(van plugins bv.) Latency verhogen kan dit oplossen, maar er kunnen ook andere instellingen niet goed zijn. Begin met de latency...

Een langzame mac heb je niet, dus ik denk eerder dat het iets stoms is in de setup.

Origineel geplaatst door mOkBor
Het is een rare fout. Hij verschijnt soms terwijl het helemaal nix met de disk te maken heeft over het algemeen. Het is de read ahead van logic (alles wordt immers voordat het wordt afgespeeld uitgerekend, vaak is hij dan bij het begin van sommige tracks niet op tijd, en dan krijg je ook deze melding.) Deze wordt vaak weergeven als de computer niet op tijd zijn gegevens kan binnnenkrijgen(van plugins bv.) Latency verhogen kan dit oplossen, maar er kunnen ook andere instellingen niet goed zijn. Begin met de latency...

Een langzame mac heb je niet, dus ik denk eerder dat het iets stoms is in de setup.
het is een vreemd probleem hoor .. logic loopt meestal gewoon goed .. zelfs op de laagste latency moet ie dit nog doen met 10 andere processen .. zeker op een quad .. ik wil wel effe de settigns met je doorlopen .. heb een DP 2 ghz g5 met logic 7.1. ....

Back