solina string

Status
Please reply by conversation.

chrish

Stamgast
ben op zoek naar een solina string ensemble , de laatste versie , deze met de letjes in de drukknoppen.
moet in goeie conditie zijn.

solina string ensemble

solina string ensemble

Hoi, Ik heb er een kunnen vinden. Heb je interesse? Hij ziet er redelijk uit, alles origineel. Het is de laatste versie met (inderdaad) de modulatie knop en leds in de knopjes.
Er is alleen 1 klein minpuntje. Ik ben geen elektronicus, maar zodra je de modulatieknop gebruikt hoor je een ruis. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Al met al, doe maar een voorstel tot ruil / inruil.
Verkoop is voor mij een mindere optie. Ik ben vooral geinteresseerd in gitaren en bassen.

hoi,

ik heb interresse maar heb eigenlijk niks om te ruilen momenteel.
anders stuur me pb met je vraagprijs.

nou, ik kan wachten. Ik heb zo links en rechts geinformeerd en op het web gekeken en voor die 1e serie stringensembles vragen ze tussen de 150 en 200 euro.
Deze serie is meer in trek, vanwege de modulatie natuurlijk, en doet gemiddeld volgens

http://www.sonicstate.com/synth/arp_solina.cfm

zo'n $432, dus 355 euro.

Maar nogmaals: Inruil gaat voor, dus vraag je vrienden of ze iets hebben wat interessant voor mij is, mail het naar mij en als het iets is voor me kan je het van hun kopen en ruilen met mij. Wie weet kom je er dan wel heel goedkoop aan.

Hoi,

Ik heb er ooit eentje in een kringloopwinkel gevonden (enigst geluidsdragend van enig interesse die ooit heb gevonden overigens).
Was voor mij iets te beperkt. Had het apparaat wel gehouden, had ik een grotere studio.
Ik heb het apparaat 1 gehele week op marktplaats gezet en kreeg aanvankelijk veel reacties voor rond de 200 euro en uiteindelijk iemand die 250 bood. Ik beloofde het aan deze persoon te verkopen en kreeg vervolgens een bod van 300.
Doordat ik het aan de eerste had beloofd mog hij het apparaat toch hebben. Het bleek uiteindelijk een regelrechte eikel te zijn, die voor een of andere bekende nederlandse artiest muziek produceerd..
Ik had het voor 300 euro kunnen verkopen...

Dus mijn tip aan jou: de meeste mensen bieden niet meer dan 200 euro.
Als jij veel kans wil maken op zo een apparaat, moet je direkt 225 of 250 bieden voordat er iemand 300 aan uitgeeft!
(Ik verkocht natuurlijk de laatste serie met de modulatiemogelijkheden).

Verwacht er uiteindelijk ook niet te veel van.... Heel erg beperkt maar fijn geluid

:) Succes!

Ik had een wit geverfde, licht beschadigde solina (toetsen en knoppen waren nog wel allemaal heel, alleen van het hout waren stukjes af) die ik voor 150 euro een aan verzamelaar heb verkocht. dit was de eerste versie en ik vond het een goede deal (had 'm tenslotte voor 0 euro gekregen!). Je ziet wel vaker witgeschilderde exemplaren langskomen en die zijn gewoon minder waard.

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Cool. hoeveel vroeg die kringloopwinkel er voor dan?

45 euro!! En ik probeerde nog af te dingen ook ;)

hoi, ik heb er twee, dit zijn de eerste versies, hier zit ook de modulatie knop op, dus wat bedoelen jullie met die laatste versie met modulatie mogelijkheden?

ik heb zelf de eerste en heb de laatste versie niet kunnen vergelijken, volgens sommige zijn de eerste versies wat mooier/beter wat is jullie mening?

Ik zoek er ook nog eentje. :engel:

Met en zonder modulatie begrijp ik ook niet zo goed. Enkel de allereerste uitvoering had geen modulatieknop (maar wel modulatie). De eerste en tweede versie zijn qua mogelijkheden hetzelfde.

Prijs: wat de gek er voor geeft, oftewel rond de 200 EUR.

Status
Please reply by conversation.
Back