virus B midi vraag!

PlE

Stamgast
Hallo,

ik heb een Virus B en als sequenser gebruik ik een Mc-909. nu kan ik via de Virus B bepalen welk kanaal ik van de mc-909 wil gebruiken. dit doe ik via het CTRL-menu en dan naar Global Channel.. hier heb ik de keuze tussen de 16 kanalen van mijn mc-909.

nu wil ik twee kanalen gebruiken van mijn mc-909 om de virus b te sequencen!? dus ik wil de virus b naar (in dit geval) kaneel 1 en 2 sturen! hoe krijg ik dit voor elkaar? als het mogelijk is..

dank u,

pie

volgens mij moet je dan in multi-mode zijn en kan je daar per part een apart midi kanaal instellen. hoe dat ook al weer precies moets weet ik niet meer. heb ook geen virusB meer.

maar de handleiding is hier te downloaden.

de engelse manual staat helemaal onderaan :D

succes.

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
misschien met midi thru?

misschien heb ik het verkeerd begrepen :D

maar haalde uit zijn vraag, dat hij met zijn MC909 bv. op midi kanaal 1 een geluid uit de virus wilde sequencen en op midi kanaal 2 een ander geluid uit de virus.

is dit niet wat je wil, mag je mijn reactie van hiervoor vergeten :bekdicht:

is dit niet wat je wil, mag je mijn reactie van hiervoor vergeten :bekdicht:

nee idd.. ik wil op kanaal 1 en 2 van mijn MC-909 één geluid vanuit mijn Virus B. :)

dat moet vanuit multi mode wel lukken alleen mis je dan de effecten die je alleen in single heb

of het moet mogelijk zijn vanuit single mode het geluid te routen naar apparte uitgangen?
heb me hier eigenlijk nooit zo in verdiept dus ik :bekdicht:

zal vast wel in de handleiding staan :eureka:

Back