platenbak

stort het hele gevaarte met donderend geraas in elkaar!

Ik heb mijn Ivar nu al dik vijf jaar en er is nog niks ingestort of zelfs maar doorgebogen.
Heel wat beter dan een kast van spaanplaat van de Gamma ofzo die ik vroeger ook wel gehad heb en waar de planken echt van doorzakten met een beetje platen erop.

[edit] een snelle telling leert ons dat er zelfs meer dan 200 op één plank staan, al vijf jaar lang...

ik heb zelf maar wat getimmerd!
HPIM2266.JPG

ik weet niet meer welk model ik toen had maar dat was een smalle hoge kast met vakken van precies 31 cm

Origineel geplaatst door bliepertronic
ik weet niet meer welk model ik toen had maar dat was een smalle hoge kast met vakken van precies 31 cm

Zo een als onderstaand misschien? Da's inderdaad spaanplaat. Ivar is massief grenen, dat kan inderdaad wat meer hebben.

Attachments

• 30353_pe103235_s3.jpg
    30353_pe103235_s3.jpg
    6,3 KB · Bekeken: 107
Ik heb ook een foto gezien van iemand die bovenstaande kast had volgestouwd met platen. Als je soweiso maar zorgt dat het boven niet veel zwaarder is dan onder.

Origineel geplaatst door etaoin
Zo een als onderstaand misschien? Da's inderdaad spaanplaat. Ivar is massief grenen, dat kan inderdaad wat meer hebben.

die heb ik ook maar dan 5 x 5 vakken, staat helemaal tot de nol toe vol in mijn studio en ik heb hem al een jaar of 7 denk ik en hij is ook nog eens een jaar of 2 geleden uit elkaar geweest.
Er staat er ook eentje in het wit 4 x 4 vakken in de woonkamer waar een aantal vakken ook vol zit.
De standaard voor platenkast... ideaal!!
Je ziet ze ook heel vaak (lees standaard) bij platenmaatschappijen staan.. en ze kosten geen drol..

Ik heb ook zo'n volgestouwde ivar. in principe niks mis mee totdat je net dat ene plaatje zoekt. kan je alles eruit trekken.

't is dat ik bijna nooit meer draai, maar anders had ik die kast er al lang uitgeflikkerd, en mn curver bakken weer van zolder gehaald.. :)

maar ok; het ziet er wel stoer uit.. 8)

Origineel geplaatst door Remmelt
Ik heb ook zo'n volgestouwde ivar. in principe niks mis mee totdat je net dat ene plaatje zoekt. kan je alles eruit trekken.

't is dat ik bijna nooit meer draai, maar anders had ik die kast er al lang uitgeflikkerd, en mn curver bakken weer van zolder gehaald.. :)

maar ok; het ziet er wel stoer uit.. 8)

tip: koop van die stickers voor op je hoezen, ik heb stickers van iets van 2cm hoog en 5cm breed ofzo, daar zet ik naam en titel op en klaar..
Ben ik een jaar of 15 geleden mee begonnen en doe dit tot op de dag van vandaag nogg steeds.
Bijkomend voordeel, je kunt ook altijd meteen zien of de plaat van jou is als je bijvoorbeeld wat platen hebt uitgeleend (nog een tip: nooit doen)

Volgens mij heet die kast overigens expedit IPV Ivar maar misschien heb ik een andere hoor..

ik gebruik die ccurver speelgoed/opruim/bijkeuken bakken past precies een plaat in de breedte in en met 90 stuks erin kun je nog makkelijk de platen doorbladeren

te koop bij iedere gamme formido etc ik meen een 4 euro per stuk

Origineel geplaatst door etaoin

Deze heb ik ook, werkt perfect.

als je niet zoveel platen hoeft mee te nemen....
gebruik je chemobox!
(die rode met metalen hengsel)

Origineel geplaatst door chielos
als je niet zoveel platen hoeft mee te nemen....
gebruik je chemobox!
(die rode met metalen hengsel)

Met of zonder afgewerkte olie?

Back