Behringer brc2000 voor Traktor

Technobrains

Stamgast
Hallo,

Heb een bcr2000 en daar wil ik Traktor 3 mee aansturen.

Alleen in de midilearn in traktor gebeurt er niks...

Wie kan me op weg helpen

GR

Heb geen BCR maar stuurde Traktor wel aan met mn UC-33.
Geeft die BCR wel midi out ? Al eens in een ander programma geprobeerd ? (bvb in Ableton, of Cubase en zien of er Midi binnenkomt als je aan de knoppen draait )

dit is best wel toevallig.... ik stuur nl al een paar maanden traktor aan met een bcf :)

heb je in traktor 3 wel de desbetreffende midi device waar het om gaat ge-enabled?

omglalalamidi.JPG

Origineel geplaatst door seiko
Heb geen BCR maar stuurde Traktor wel aan met mn UC-33.
Geeft die BCR wel midi out ? Al eens in een ander programma geprobeerd ? (bvb in Ableton, of Cubase en zien of er Midi binnenkomt als je aan de knoppen draait )

ik heb voor mn bcf het met een novation Remote audio 25 gedaan, en daarvoor weer met een uc33 :D

Hoi,

De bcr draait erg lekker op traktor 3...Mis alleen de faders nog...Die komen snel

of een andere controller.

Erg veel makkelijker wordt het niet volgens mij dan met de bcr..

nee... makkelijker dan de bc series heb ik het nog bij geen een ander merk gezien.
maar mn screenshot heeft niet geholpen?... dan weet ik het ook zo niet meer, loop gewoon rustig vanaf de controller, door het draadje, naar je midi interface, naar de software door totdat je geen signaal meer hebt.... dan zal je er vast wel achter komen

Ben er al lang uit tis idd makkelijk.

Op de een of andere manier pakte hij hem niet de eerste keer nu doet ie het daar gaat het om.

Vindt alleen dat 2 kwa sync beter loopt bij 3 is ie het tempo snel kwijt weet jij miss nog iets dat ie wat langer sync loopt.

oh ok, jah om een of andere reden gaf mn browser nog steeds jouw antwoord onderaan weer waar jij er nog niet uit was :confused: maarja...

ja over die sync heb ik een vriend van me ook al horen klagen, maar dat ligt geloof ik gewoon aan instellingen van traktor zelf..... ik weet het het klinkt vreemd, maar op een of andere manier heb ik het thuis na wat willekeurig geklooi opgelost, het werkt hier weer net zo lekker als in traktor 2, het enigste waaraan ik me alleen wel erger is dat het me tot nu toe nog helemaal niet gelukt is om loopx2 of /2 fatsoenlijk aan mn bcf te koppelen ( ik heb er al een topic over maar er word niet echt op gereageerd https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=56209&highlight=traktor ).

Back