• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Geluidskaarten, Taperecorder, Controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Ik heb te koop het een en ander:

Peavey studiomix controller voor gebruik ik oa. Cubase, Cakewalk etc.
+ Heeft 9 motorized faders
+ Transport section met jog shuttle en wheel
+ per kanaal een knop en 2 endless rotarys (vrij toewijsbaar)
+ laag om informatie op te schrijven
+ 5 extra functie knoppen
+ Audio sectie met daarbij een preamp, inputs, outputs, monitoring section

Erg solide machine ! Werkt zowel onder windows als onder mac (cubase) en werkt gewoon op midi !

E350 euro of een goed bod of ruilen tegen mackie baby hui

Audiotrak Inca88 PCI 8 i/o kaart

In goede staat verkerende PCI multitrack kaart voor windows. 8 inputs en outputs waarbij de outputs als headphone outputs (dus stereo) geswitched kunnen worden of als mono monitoring channels.
E165 euro of eventueel emu kaart zodat proteus x erop gedraait kan worden (al dan niet icm met proteus x of emulator x)

Edirol UA25 USB geluidskaart

Edirol UA25 usb geluidskaart. Helemaal als nieuw. Even gebruikt op mac (werkt zowel onder OSX als OS9 als in Classic modus als op windows).
+ Goede preamps (2 stuks)
+ Handige neutrik combo inputs
+ Per kanaal controle over het volume
+ Digital input output
+ 24 bit 96 kHz maximaal !!!
+ Ingebouwde limiter (eventueel uit te schakelen)
+ Lekker compact
+ USB voeding ! (word dus door de usb poort gevoed)
+ Volledig alluminium dus licht en stevig (goed voor op reis)
+ Midi input output

Echt een top kastje !

Nu bij thomann.de voor 219 euro. Bij mij in zelfde staat voor 185 of ruilen tegen een Maudio firewire interface die pro tools compatible is en bus powered

Akai taperecorder

4 spoors waarvan 2 ghost sporen. Taperecorder nog goed werkend, goed geluid. Weet er weinig van. Inclusief wat banden.
Knopje mist voo ik geloof het volume maar dat is voor de helft (is een knop die uit 2 delen bestaat. 1 voor links 1 voor rechts, dat op 1 knop)

75 euro of bod of Yamaha tx7 of Alesis mmt8??

Op alles kan geboden worden. Ruilen altijd mogenlijk ! Sta open voor veel dingen. Combinaties mag ook !
Ik stuur enkel de geluidskaarten op ! Taperecorder is te zwaar (40 kilo?) en de peavey heeft een raar formaat die lastig in dozen past (word gewoon lastig goed solide verpakken. Ben geen inpak bedrijf en heb enkel kranten en dozen van de edah en ben iedere keer als ik wat opstuur bang dat er toch wat kapot aan gaat oid... Dus liever niet.

Woonachtig in het mooie (ahum) roosendaal (NB)

Over de bandrecorder...

Forumlid wees me erop dat deze glazen koppen zou hebben wat dus veel beter is en minder onderhoud nodig heeft !

Hier een plaatje van het net:

GX280D.jpg

Ik zoek nog even ergens de specs.

Track system: 4-track, 2 channel stereo system

Tape speed: 3.75 ips and 7.5 ips

Total Wow and Flutter: Less than 0.06%

Frequency response: 30 to 24.000 Hz +/-3 dB @ 7.5 ips (WR tape) 30 to 19.000 Hz +/-3 dB @ 3.75 ips

S/N ratio: Better than 61 dB

FFWD/RWD time: 75 sec. using a 1.200 ft tape at 50 Hz

Main motor: SCM-200B

Reel motors: Eddy current outer rotor motor; model: XO24-MR

Heads

Erase Head: E4-201

Recording head: R4-242 GX head

Playback head: P4-251 GX head (x2)

Dimensions: 18" (H) x 17" (W) x 9.5" (D).

Weight: 16.0 kg.

Power consumption: 75 W. max.

Heb em getest en er even wat mee opgenomen. De line in en outputs werken gewoon (tulp stekker). Ik kan op alle sporen opnemen en afspelen. Klank is lekker tape achtig al zit er wel wat ruis bij (is normaal???) wat misschien aan het apparaat ligt, of eventueel de kabels (heb geen andere behalve el cheapo dingetjes) (of zelfs de leeftijd van de tape?)
Ik vind hem met wurlitzers en trons erg fijn klinken in ieder geval !

Prijzen update !

Peavey Studiomix E 325,-
Akai recorder E65,- (met glas ferriet koppen !)
Inca 88 E125,-
UA25 E180,-

Verzenden gaat lastig ivm openingstijden postkantoor en combinatie werk/stage

Akai bandrecorder is zowieso te zwaar om te verzenden dus die altijd ophalen ! Van mij krijg je er gelijk paar banden bij om te gebruiken.

Waar ik naar op zoek ben:

+ Digidesign Mbox 1 (met PT LE)
+ M-Audio Firewire solo (geen audiophile !)
+ Mackie baby HUI
+ Emu proteus X (met 0404 kaart)
+ Presonus FireStation (de oude interface dus van hun)

EIndelijk schot in de zaak !

Taperecorder is gereserveerd voor een zeer lang aanwezig respectabel forum lid die een dorp verder woont dan mij :D

Voor de inca heb ik denk ik iemand met intresse?

Edirol UA25 is de deur uit !

Taperecorder is nog gereserveerd denk ik?

Audiotrak nog aanwezig en dus in de verkoop.

Studiomix ook nog aanwezig.

Ik zoek nog een Motu 828 MK2, Digidesign Mbox 1, Mackie Baby Hui, Emu Proteus X met 0404 geluidskaart...

Dus ruilen of bieden. Wie maakt me los?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back