[halve track] weer eens zitten spelen :)

DJ41

Lid sinds 1834
Ik dacht laat ik het eens opnemen...

Het is nog heel erg kaal, misschien dat ik hem weer delete.

Ik zat laatst een oldschool tape-je te luisteren en toen kreeg ik zin om dit te maken.

linky linky

Ja dat trackje is ni slecht, maar idd met de totaalklank is er wat LooS, precies te scherp ofzo. Maar dat kan zeker met het converteren naar MP3 zijn, probeer zo hoog mogelijk, 320kbs ofzo? vanaf 192kbs is normaal al genoeg in" highest quality" stand;

heheheh klinkt idd wel een beetje oldschool achtig :)

zeker een beetje rare compressie naar mp3

@ DJ41:

Ik doe een MP3 encoding steeds met Wavelab 3.0, daar kan je alles instellen qua kwaliteit net voor je hem werkelijk gaat encoden(de WAV file dus) in Best quality, bitrate....Kbps ...

Zeer goed resultaat ze.

*D

klinkt wel origineel!
apparte geluiden!

Maaruh, af entoe klinkt ie niet helemaal strak als je het mij vraagt. Met name die clap. Is dat met opzet?

Kweennie, de clap is wel een sample i.p.v. het origineel (ik heb mijn TR-909 aan omiel verkocht). Maar de snare (niet die ene van de break, maar die op de maat meegaat) is ook een sample en dan zou je dat toch ook moeten horen?

Zal ik er toch maar verder mee gaan?

ik heb het origineel gisteren trouwens nog een keer geluisterd, maar die öut of sync"bassdrum zit daar ook in! Zeker een foutje in het opnemen... (slordig van cubase)

haha lachen hoor nog s een hakplaatje, wel een lekkere kick. Idd is het net of de clap soms in driekwartsmaat gaat terwijl de beat in vierkwartsmaat gaan of zo kut terminologie

I'm totally and completely on his dick......Hehe ook uit n ouwe hakplaat

het loopje van de clap gaat inderdaad anders dan de bassdrum maat, maar dat is de bedoeling!! Ik dacht dat jullie het over mijn sample hadden die niet helemaal op het nul-punt af geknipt was ofzo!

Back