Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... um. Aanrader: hop even bij een muziekwinkel langs en ga de MPC2000XL en de MPC1000 uitproberen.
. Ik kan zelf bijna niet wachten tot versie 2.0 van het OS komt (als dat gebeurt; 't blijft altijd hopen) zodat ik een harddisk erin kan mikken. Pas dan wordt het echt leuk voor mij, want dan kan ik alles wat ik op mijn PC hd heb dumpen op het ding zelf, en een beetje jammen.
) en daar kan je prima mee uit te voeten, maar je kan ook z'n oudere broertje 2e hands kopen (MPC2000, met volgens mij wat minder functies als ik het goed heb). Of de nieuwere versie, de MPC1000 (is ook wel weer een wat andere machine volgens mij). 
Origineel geplaatst door RBN
ik heb op deze site een aantal beats staan die ik heb gemaakt
Mooie en echt een vette track man!

Origineel geplaatst door RBN
ok dan, thnx!
maaruh...voor degene die al met een mpc werkt; als je dit hoort, denk je dan dat ik met een mpc betere muziek kan maken, of zeg je vannuh: stick to software?
Origineel geplaatst door C738
Afgezien van of je muziek beter of slechter wordt, je geeft een hoop op als je van soft naar MPC gaat.
je brengt een hoop offers, nl:
-geen piano roll editten
-geen uitgebreide functies om je midi te bewerken
-grafisch overzicht wordt heel erg beperkt
-beperkte sampling engine (geen keymaps, gewoon 1 toets 1 sample of eventueel meerdere samples onder 1 toets)
-geen effecten
-beperkte filters
-1 stap undo ipv unlimited zoals in veel software
Wat krijg je dr voor terug?
-een retestrakke sequencer
-geen geklooi met je besturingssysteem tunen / tweaken / service packs of andere shit
-een ontzettend dikke, directe klank
-een hoop fun ipv wat met je muis klikken
-het gevoel dat je zélf muziek maakt in plaats dat je wat zit te nerden met VST dingetjes die het voor je doen. (stylusRMX?)
-STATUS!
-gratis lidmaatschap van 'the church of MPC'
check www.mpc2000xl.com voor meer info.
-C-
Origineel geplaatst door Acidfever
Om even de beentjes weer iets dichter bij de grond te krijgen wat betreft MPC verafgoding.