[TRACK] Oxymoron

Oxy-Yan

Action
Zo,

Ik heb eindelijk eens een keer een volledig nummer gemaakt met Reason. Het is dit keer weer iets heel anders geworden; Het nummer heet Oxymoron, en is te downloaden vanaf de DSF database. Of klik hier

Oxymoron is een eenmalig uitstapje naar iets wat lijkt op trance. Nu voel ik de "13 in een dozijn" opmerkingen al aankomen natuurlijk, maar toch wil ik weten wat jullie ervan vinden.

Oja, die stemsamples heb ik gejat van het begin van The Pasadenas met Tribute (Right On).

Commentaar a.u.b!:okdan:

Lekker veel energie zit d'r in.
Die stemmen vind ik nie zo passen hoor.

Goede mix. Beetje scherp naar m'n smaak. En die arp mag wel wat stereo en klinkt het misschien net even losser want alles zit wel dicht op elkaar.

Zeker een goed nummer! :)

cool!!

laat hem lekker instrumentaal. ik vindt die stemmen niet echt passen maar de melodie is wel erg stoer!!

Heel erg knap in elkaar gezet! klinkt gewoon knap! Alleen de bassdrum ben ik niet zo gelukkig mee, die mag wel wat vetter.

Voor de rest echt een toppertje hoor.

Yep, een heel goed nummer, en ik vind die stemmen best wel kunnen.

Wou ik net gaan vragen waarmee je die bass, die een beetje 'spettert' hebt gemaakt, ... Reason dus.

:okdan:

Ja, die stemmen...

Ik wilde er nog iets bij doen, maar of het nou echt iets toevoegt weet ik ook niet. Ik zal er nog even naar kijken.

DJ41: Die bassdrum is niet superzwaar nee. Enig idee hoe ik die bassdrum vetter kan maken? Afmixen op een apart spoor ofzo? Of gewoon een andere bassdrum sample?

Back