Mogwai - Killing All The Flies

Idioteque

This is the Gloaming
Hallo,
ik weet niet of er veel mensen zijn die dit nummer kennen, ik wil het anders ook wel even uploaden, maar ik zou graag willen vragen of iemand weet hoe je dit soort vocalen kunt maken.
Zijn daar filters of plugins voor in Cubase? Zoja, welke?

Alvast hartstikke bedankt en meldt het maar als ik het nummer alsnog moet uploaden

K bedankt voor de reacties, kben nog maar net echt met Cubase enzo begonnen dus ik ga eerst maar eens helemaal uitzoeken hoe je vocodor effecten maakt, maar ik denk dat ik er wel uitkom :)

Gewoon ff zoeken op dit forum en je zult zoveel vocoder tips/tricks/progs tegenkomen

8D rrrrrrrrrooooboooootttt 8D

Ook een mooi voorbeeld van Mogwai's effect+vocalen kunsten; de track '2 rights make 1 wrong' van hun album 'Rock Action'.
Prachtig nummer vind ik dat, vooral dat einde wat uitloopt in banjo getokkel en prachtige samenzang.. hmm...:{

Origineel geplaatst door Rubmanation
Ook een mooi voorbeeld van Mogwai's effect+vocalen kunsten; de track '2 rights make 1 wrong' van hun album 'Rock Action'.

Deze track is echt geweldig, wie hem nog niet gehoord heeft => NU METEEN DOEN!! :)

Tis alweer een tijdje gelede, maar kben er eiglk nog steeds niet egt uitgekomen. Die wah wah effecten, heb je daar goeie (liefst gratis) plugins voor in Cubase? Keb al allerlei effecten geprobeerd, maar kvind de resultaten meestal niet al te mooi. Ik hoef overigens niet precies dit te krijgen, maar de bedoeling is vooral dat het stemgeluid niet al te menselijk blijft en erg onherkenbaar. Alvast bedankt :)

Back