siel dk700

hmm zou kunnen moet ik mischien beter oipletten

Origineel geplaatst door etaoin
Dat is toch de DK700 die ook hier op het forum te koop staat (van dezelfde René ook)?

Yep, dat is de mijne. Wat mij betreft altijd voor iedereen gelijke kansen. Maar ook wie het eerst komt, eerst maalt.

Dat klopt, maar er mankeerde nogal wat aan. Pitchbend wheel stond verkeerd afgesteld, contacten haperden. Is nu helemaal nagekeken door een electronica-expert (mijn broer). De prijs is redelijk normaal.

DK700

DK700

plaatjes.

Attachments

• siel2.jpg
    siel2.jpg
    64,7 KB · Bekeken: 96
nou zo boeiend is het filmpie niet hoor ;) maar ik ben er blij mee!.. vandaag een nieuw bureau gemaakt om mijn nieuwe speelgoed kwijt te kunnen. :okdan:

rené kon jij nog aan een manual komen??

Die heb ik ergens op PDF formaat op schijf staan, maar waar??

Maar zo moeilijk is ie toch niet. Alle waarden zitten ergens tussen 0 en 255. PW moet op 127 centraal staan.

Origineel geplaatst door René
Die heb ik ergens op PDF formaat op schijf staan, maar waar??

Maar zo moeilijk is ie toch niet. Alle waarden zitten ergens tussen 0 en 255. PW moet op 127 centraal staan.

nee hij is idd erg makkelijk.. maar midi channel select kreeg ff zo snel niet voorelkaar.. dus geeft hij het door naar al mijn kanalen.. gaat ook wel lukken zonder manual, maar je weet maar nooit.

maar ik vraag anders nog wel aan sander op die forum, hij heeft een siel-site waar je het als het goed is ook af kan halen

Ja, das mijn Siel website. Die heb ik al heel wat jaartjes geleden gescand. Ik gebruik mijn DK-700 dagelijks als midi master synth. Das echt heel relax! Erg uitgebreid.

Back