• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Access Virus B

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Buius

Ingeburgerd
Access Virus B te koop, je kent m wel.

OS versie 4.51. Meer dan 1000 Vette analoge house en dance sounds.
Kijk op www.access-music.de

vraagprijs 999

Ik kom uit Hengelo, zegt dat niet genoeg dan...
(wordt aan gewerkt)

Buius

Uhh A, B, C, ...

Nee dank je.

Goedkoop hoor.... maar geen interesse want heb er al eentje ;)

Origineel geplaatst door Buius
Ik kom uit Hengelo, zegt dat niet genoeg dan...

Nee, Hengelo Gelderland of Hengelo Overijssel?

:geslaagd:

Als er niks bij staat mag je uitgaan van Hengelo ov. Scheelt zo'n 70000 inwoners.
Misschien was je in de war met buuznberend?

trouwens inmiddels heb ik mn voorstel rondje ook gedaan..

Synth verkoop ok, maar handel zou ik niet aan beginnen. Dat geeft alleen maar scheve gezichten op een gegeven moment denk ik.. het is een kleine wereld..!

Handel wordt niet toegstaan, alleen particuliere verkoop. En we hebben niks tegen mensen die hier alleen iets willen verkopen. Sterker nog ik vind het juist goed!

1. Zo lopen we geen koopjes mis!
2. De site krijgt (h)erkenning
3. Sommige "eendagsposters" zien dat we een supertoffe forum hebben en worden gerespecteerde full-time leden!!

:)

Kan deze discussie over andermans rug a.u.b.
Ik weet het nou wel

Origineel geplaatst door DJ41
Handel wordt niet toegstaan, alleen particuliere verkoop. En we hebben niks tegen mensen die hier alleen iets willen verkopen. Sterker nog ik vind het juist goed!

1. Zo lopen we geen koopjes mis!
2. De site krijgt (h)erkenning
3. Sommige "eendagsposters" zien dat we een supertoffe forum hebben en worden gerespecteerde full-time leden!!

:)

Eindelijk een heel duidelijk standpunt van een mod.. en ik kan me er prima in vinden...

Dank je ><i

Fijn dat ik mn speledingetje hier ten afscheid mag aanbieden (echt).
Lang leve Internet waar totale anarchie heerst (er zijn er die het zo gewild hebben).

Maar je moet blij zijn met al die aandacht Buius, dan staat je topic telkens bovenaan. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back