J-Traxx - ElectroTechno

DJ-Jones

Nieuwkomer
Hallo synthforumers...

Ik wou hier toch ook even een demotrack van mij plaatsen omdat ik ongetwijfeld weet dat er hier mensen zijn die de track zullen beluiseren en me toch wat nuttige tips en opmerkingen kunnen geven.

In tegenstelling tot andere forums verwacht ik hier dus ook echte tips en positieve kritiek...
Met negatieve kritiek ben ik immers niks :)

De track: J-Traxx - ElectroTechno

klinkt leuk, het afmixen kan wel nog iets beter denk ik en ook wat variatie zou welkom zijn:)

yep... variatie had ik zelf ook al door, :) verveeld wel na een tijdje , héhéhé

wat zou je dan extra gaan benadrukken in de afmixing? waar zou ik moeten op letten?

groetjes

Positieve kritiek }:|

Ik vind de opbouw wel oké. Kheb alleen niets met de melodieën die erdoor zitten, kan persoonlijk zijn, maar ik voel ze gewoon niet. Met de afmix kan ook wel het een en ander gedaan worden. De volle sound is er niet echt. Misschien de lage frequenties van de basedrum, en de wat hogere voor de melo en de hats. Kvind die open hats onzeker klinken. Wat zéker mist is een lage baslijn! Beetje zagend of blubbend basmelodietje mag er zeker doorheen van mij 8~ En varieer met de melodie. Delen gaten of pannen, of sneller met de cutoff spelen. C'est positief bedoeld :biertje:

Het is op zich wel wat kaal. Misschien dat wat meer opvulling wel kan werken.
De mix qua balans kun je nog wel naar kijken.

Back