Wie vind jij de beste Trance Producer ?

Wie vind jij de beste Trance Producer ?

• Ralphy B

Stemmen: 3 15,0%
  • Freejack

Stemmen: 1 5,0%
  • Svenson en Gielen

Stemmen: 4 20,0%
  • Ferry Corsten

Stemmen: 12 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    20
ook een beetje kortzichtig om te denken dat die mensen het enkel om het geld doen...misschien vinden ze het gewoon leuk?

Origineel geplaatst door Sander W
Ja kijk ferry corsten scoort goed in nederland maar Ralphy b scoorde zeer goed in engeland :D

je wil niet weten hoe goed ferry in engeland scoort...:o:

Mooi, dan weten wij ook weer wie we niet serieus hoeven te nemen.
Als je op zo'n manier praat over een electronische muziekstijl zegt dat voor mij genoeg.
Alsof het alleen commerciele troep is die de klok slaat... maarja het is natuurlijk erg leuk om iets af te kraken als je er geen verstand van hebt.
De muziek die jij luistert zal vast wel van een veel hoger niveau zijn.

Ik stem op Ferry, want hij is gewoon een van de besten in de trance scene. Heel veel weten niet hoeveel hij wel niet produceert. Veel tracks van tiesto komen ook in samenwerking met hem uit. En gouryella (ferry corsten) is ook wel phat

Origineel geplaatst door Bahamut
Mooi, dan weten wij ook weer wie we niet serieus hoeven te nemen.
Als je op zo'n manier praat over een electronische muziekstijl zegt dat voor mij genoeg.
Alsof het alleen commerciele troep is die de klok slaat... maarja het is natuurlijk erg leuk om iets af te kraken als je er geen verstand van hebt.
De muziek die jij luistert zal vast wel van een veel hoger niveau zijn.

Totaal mee eens:halleluja... En ik moet zeggen dat er de laatste tijd wel érg veel irriterende nieuwe usertjes bij komen.

nou ik moet zeggen, Ferry Corsten de man, in iedergeval de 1999 stuff van hem, en gouryella ism Tiesto.

En het laatste album van Tiesto vind ik erg gevarieerd en erg goed, lethal industry daargelaten (KOTS)

Sasha en Armin vind ik beide ook erg goed produceren...

Maargoed ons aller Ralph Barendse maakt ook wel geinige plaatjes.

//Paul

..je kan van een slaapliedje nog een trance nummer maken...

Origineel geplaatst door smoothus
Ik vind trance goedkoop en smaakloos en ik kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die het echt goed vinden.

Ik associeer het met de geur van Red Bull™ en de kleuren die ik er bij zie zijn gifgroen, knalroze en nog meer vieze felle kleuren. bleeh!

Het wordt toch gemaakt door lui die even snel geld veel willen verdienen? de commercie druipt er aan alle kanten vanaf. kan toch nooit goeie muziek zijn. bah!

mag ik toch eerlijk voor uitkomen hoop ik?

Je mag er voor uitkomen...

Er is gewoon TEVEEL trance/dance muziek op bv TV of radio...

Het blijkt gewoon dat originaliteit NIET verkoopt en dus ook niet uitgebracht wordt!!

Origineel geplaatst door Bass

Het blijkt gewoon dat originaliteit NIET verkoopt en dus ook niet uitgebracht wordt!!

inderdaad, maar dat geldt voor alle muziek gericht op de grote massa

Back