Wie vind jij de beste Trance Producer ?

Wie vind jij de beste Trance Producer ?

• Ralphy B

Stemmen: 3 15,0%
  • Freejack

Stemmen: 1 5,0%
  • Svenson en Gielen

Stemmen: 4 20,0%
  • Ferry Corsten

Stemmen: 12 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    20
Waar staat....

Waar staat....

Vincent de Moor?

Die gast is echt konings.

Verder vind ik FJ en RB ofcoz erg goed [ex trackers just like me]

L8r

waar staat Mike Dierckx? Aka : PUSH, PLASTIC BOY, M.I.K.E.,alles van Yves de Ruyter en vele andere projecten en remixen, als je het dan toch over tranceproducers hebt.

visite:

http://www.mike.be

Vincent de Moor is ook heel goed vind ik. En de groep "Planisphere" is lekker buitenaards klinkende trance

Maar het nummer van Push - "Universal Nation"

is tot hiertoe het beste dat ooit ik al gehoord heb.

p.

Het klote is met dit soort polls: wat is nou echte Trance? Daar zou je ook een hele aparte discussie BOOM over kunnen opzetten.

Maar uh, ..... onze hollandse jongens (noem ze maar allemaal op) maken toch verdomd lekkere trance. En daarnaast ben ik zeer gecharmeerd van jongens als BT en Push. Zeeeeeer gecharmeerd!

Eric

jam&spoon. want die zitten achter age of love wat zonder twijfel het beste trance nummer ooit is.

Origineel geplaatst door bob303vs909
Sorry, maar de topic is een contradictie in terminus....

Terminae, Bob, Terminae.. Je heb wel gelijk!:okdan:

Origineel geplaatst door olafmol
lees tussen de regels door ;)

of als je mijn persoonlijke duidelijke mening wilt: trance zuigt van alle kanten, dood moet het..dood! DOOD! DOOOOOODDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! GONNA WALK ON WADDA! WAM WAM WAM!!! RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GONNA WALK ON WADDA!!! WOEMP WOEMP! AAAAAAARGHHHHHHHH...DOOOOODDDD!!!..

ehh..dusse... ;)
Go Olaf Go ! :halleluja

trance is alleen zo'n vies woord..maar ook daar worden best leuke platen gemaakt...ik vind der tritte raum met hale bob echt een wereld plaatje.

jammer dat trance vaak zo'n erg copycat gehalte heeft

maar als ik mag zeggen dat ik vincent de moor erg goed vind(vooral zijn melodieen)die gast kent zijn toetsen.

ik luisterde vroeger ook veel italo.....denk dat het daarom zo op me werkt:)

ken geen trance makers en waar hebben we het over Trance vannu of trance zoals het bedoeld was( of wel van vroeger)?

Van alle trance in de breedste zin van het woord: Juno Reactor, Hallucinogen en Oliver Lieb

en van deze 4: F. Corsten

Der is maar 1 producer die zo goed is met zijn muziek en dat is Dante (C D).
Weetje ik hou totaal niet van de nederlandse (trance) muziek. Waarom? omdat nedrelandse producers echt bagger shit maken en niet beter kunnen en ze zijn a muzikaal!
Luister anders naar echte britse trance van C D op www.ascension-uk.com/audio/pumpinitup.ram

piet veerman, jan keizer, arnold muhren...

ok...ik moet ferry corsten toch ook de nodige credits geven..
out of the blue was toch wel een krachtig werkje..

Het onderwerp is op zich niet onaardig, maar de poll vindt ik echt fout! De in het rijtje genoemde producers (ik zeg nix over freejack, die ken ik nie) zijn weinig tot niet origineel en dragen best wel bij aan de 'Id&t trance' cultuur van tegenwoordig.

Voor mij is de beste 'trance' producer van dit moment 'James Holden', terwijl veel mensen zullen zeggen dat dat geen trance is. Maar het is electronische dansmuziek waar ik in een trancy state of mind van kan komen, wat voor 'mij' dus gewoon de definitie van trance is.

Als je dan toch persé een poll zou willen maken van beste tranceproducers van nu, doe dan bijvoorbeeld:

- Laurent Veronez: Airwave, Green Martian

- Dirk Dierickx: M.I.K.E., Blackmaster , Extreme Trax , Push

- Oliver lieb: LSG , Paragliders, Ambush

Origineel geplaatst door sten
Nederlandse favo's : Ferry en Armin
uit Belgie: Yves de Ruyter

en verder Signum (Belgie ofzo ?)

Signum is een producersduo uit jaja: Nerderland

Aight, weet je ook hoe die gasten (Signum) heten ? Of dat ze meer produkties onder andere namen uitbrengen ?

Back