Nieuwe track: jazzy/lounge

Tja, hier moet je echt voor zijn, denk ik.
Pas op, het is heel proper afgewerkt, daar niet van. Fijne geluiden, donkere sfeer.
Mij kon het een tijdje boeien, maar na een minuut of twee begon het loopje waar het hele lied is op gebaseerd me toch te gaan vervelen. Misschien toch een modulatie hier en daar?

ja misschien moet ik erbij vertellen dat het gemaakt is voor een schoolopdracht. Het wordt gepresenteerd onder een presentatie van kunstwerken van Jorge Pardo Dus de aandacht ligt niet alleen op de muziek. Maargoed, ik stuur hem nu de wereld in als track op zich dus het is niet echt een excuus maar wel een oorzaak. Als ik hem als track opzich luister zou een modulatie misschien kunnen. Maar ik vind het persoonlijk niet echt noodzakelijk. Maar bedankt voor je reactie!:okdan: Nog meer mensen met een mening?

Ik vind hem wel tof. Alleen het trompet geluid vind ik niet zo goed, maar dat hou je toch met synthesizers. Misschien dat je een trompettist kent die dat in wilt toeteren?

Origineel geplaatst door bobaphat
he bah, je moet je registreren.

Ja? Ik heb toch gewoon kunnen luisteren zondermeer. :confused:

Nee je hoeft je niet te registreren,
alleen als je betere geluidskwaliteit wil.
Maar voor mijn synthforumvrienden maak ik graag een uitzondering;)
Hier een directe link.

Lekkere sound :P

Naar mijn mening komt de ritmesectie er wat laat in.
Het nummer leidt niet tot iets, hoewel het wel goed blijft klinken.
Drums mogen van mij iets levendiger, komen wat droogjes over.

Die Epianosound vind ik geweldig.

Overall zou ik de track iets meer de ruimte geven.... probeer eens iets reverb.

Knappe track, hoor, maar er zit meer in!

Bedankt voor de reacties!:okdan:
Bartology:
je hebt helemaal gelijk. Ik was zelf ook al achter deze dingen.
Er komt een echte trompet in,
ritme sectie komt iets eerder en ik bouw er nog een kleine bridge in.
Reverb zat er al genoeg in dacht ik:) drums vind ik wel ok zo, maak ze nog iets steviger.
Jullie horen het resultaat wel!

Ik zie trouwens dat je dezelfde opleiding doet die ik ook wil doen, althans zelfde school. Ik ga voor Compositie voor de Media, in maart is mijn toelating, die toelatingsdingen post ik hier ook nog weleens.

ik vind het allemaal wel erg lekker klinken. Enige opmerking die ik heb, ik vind ze te eentonig, er gebeurt te weinig in. De rest vind ik allemaal behoorlijk goed.

Ik heb een nieuwe versie van The art geupload.
Ben benieuwd of jullie hem beter vinden zo. (hij is niet heel drastisch veranderd hoor)
Hier weer de directe link.

lekker trackje...de drums zouden hier mss wat ruimer mogen ja...vooral de snares

Back