reparatie adres voor Access Virus C desktop

Cyrex

Ingeburgerd
Mijn Access Virus C desktop unit is onlangs overleden. Het begon allemaal met sporadische storingen op het geluidssignaal pad, die werden naar verloop van tijd erger totdat de unit helemaal geen geluid meer gaf. Nu werkt tevens de display niet meer. Goed.. Ik zoek dus een adres in Nederland waar ik mijn synthesizer kan laten repareren, aangezien deze niet meer onder de oorspronkelijke garantie valt.

Als iemand me aan een adres zou kunnen helpen zou ik daarvoor erg dankbaar zijn.

Erik

Balen man! Heb je Access al aan de das getrokken? Die weten iig een reparatieadres en misschien dat ze zich nog wel verantwoordelijk voelen ook...

Ik weet niet of je 'm nieuw hebt gekocht? Het lijkt me namelijk dat de winkelier zich hier niet aan zijn verantwoordelijkheid kan onttrekken. Dit hoef je toch niet te verwachten, lijkt me! Wil evt wel een briefje voor je opstellen als ze niet thuis geven...

Groeten!
Jasper

Hey Jasper,

Ik heb Access een mailtje gestuurd en die hebben mij vervolgens een adres in Duitsland gegeven waar ze 'm zouden kunnen repareren. Aangezien dit in principe buiten Access om gaat zou het veel handiger zijn als ik mijn synthesizer in Nederland zou kunnen laten repareren. Vandaar dus mijn verzoek. Maar dank voor de reactie in ieder geval.

Erik

Dag, ik heb mn Indigo ook eens naar dat adres in Duitsland gestuurd.
Perfecte lui, snelle service en koste bijna nix.
Doen dus.

Succes.

Ik kan me bijna helemaal bij het door scan gezegde aansluiten.
De service was goed en snel. Op vrijdag afgeleverd bij UPS en de donderdag erop alweer thuisbezorgd.
Over prijzen kan ik niets zeggen daar de reparatie aan mijn Virus nog onder de garantie viel.

groet

Tom

Back