newby in synth land met rare microkorg

gym locker

Nieuwkomer
beste mensen,

met een gevoel alsof een nieuw schooljaar met nieuwe klasgenoten start schrijf ik dit bericht.

Ikkie speel in Rotterdam in een band. we treden regelmatig op en nu laat de microkorg ons zo nu en dan in de steek. Soms valt ineens het geluid uit (tijdens de optredens:( ) en ik heb geen enkel idee waar het aan kan liggen. Is dit voor jullie een bekent probleem van de (micro)korg of is dit inderdaad abacadabra. Ik ben bang omdat het zo random gebeurt dat ook de reperateur het niet kan vinden. Vrijdag a.s. alweer optreden met een onbetrouwbare synth is niet goed voor het zelfvertrouwen.

Nu, ik hoop dat iemand me kan helpen.

met een muzikale groet,
Gym Locker:doei:

Laatst gewijzigd:
Gegroet. :)

Misschien is het een voedingsprobleem? Probeer anders eens een andere (variabele) adapter.

Bedankt voor het onthaal :) Een variabel instelbare adapter, maar dan wel het aangegeven voltage gebruiken, me dunkt? Het is overigens wel de officiele adapter, maar dat wil waarschijnlijk niet veel zeggen, toch..

MAAR!

MAAR!

Origineel geplaatst door Sly Dog
Gegroet. :)

Misschien is het een voedingsprobleem? Probeer anders eens een andere (variabele) adapter.

gym locker > valt bij het 'wegvallen' van het geluid ook het 7 sigment display en de ledjes uit ? zo niet , denk ik niet dat het een voedings probleem is . (alhoewel dat dan nog steeds niet uitgesloten is)

thanx voor het welkom.

Ik hoop hier regelmatig rond te neuzen.

gym.

Back