[Gezocht] Akai MPC1000

Status
Please reply by conversation.

Vince2k

Ingeburgerd
Ik zoek iemand die zijn Akai MPC 1000 voor ongeveer €450 wil verkopen, ietsje
meer is ook geen probleem. Maar rond die prijs. Laat me even weten als je er een
hebt.

17171217_1.jpg

hey, voor € 450 gaat hewt je niet lukken... gooi er eerder € 250 bovenop. zelfs 2de hands zijn ze nog steeds rond de € 700 a € 750. Het is wel een aanrader ik zou ff doorsparen is je geld MEER als waard... heb er zelf ook 1 sinds 3 dagen... yeah!!!!! weg met de pc... op naar de hardware... (omgedraaide wereld hehehe)

Jij houd de markt duidelijk niet goed in de gaten. Ik heb een tijdje geleden een MPC 2000XL gekocht voor €450 (later verkocht voor €650.)
Tijdje geleden kon ik een MPC 1000 kopen voor een prijs tussen de €450 en €500. Dus ze zijn er wel zeker. Sommige mensen zijn gewoon gek om er €700 of zelfs €750 voor te betalen en daar door denken mensen dat ze dat ook waard zijn, echter het tegen deel is waar. De meeste mensen verkopen de MPC 1000 voor een prijs tussen de €500 en €600.

Ik bied €500 euro voor een goede MPC 1000, komt u maarrrrrrrrrrrrr.

ok... NEWSFLASH: akai mpc 1000 binnen nu en niet te lang: € 1100,- nieuw!
waarom? os 2.... succes met het vinden.... en € 750,- niet waard? ik heb hem laatst (occasion 1x) voor € 750 aangeschaft en hij is het meer als waard... do the knowledge..

Origineel geplaatst door Poast PR
waarom? os 2.... succes met het vinden.... en € 750,- niet waard? ik heb hem laatst (occasion 1x) voor € 750 aangeschaft en hij is het meer als waard... do the knowledge..
explain yourself

Origineel geplaatst door Poast PR
1175 is de advies prijs van akai (beneluxprijslijst december 2005)... in praktijk ligt de nieuwprijs rond de 800 eutjes...

ben benieuwd wat die zwarte mpc1000 gaat kosten bij thomann of feedback ofzo, zal toch wel dezelfde prijs worden neem ik aan?

Origineel geplaatst door comet
1175 is de advies prijs van akai (beneluxprijslijst december 2005)... in praktijk ligt de nieuwprijs rond de 800 eutjes...

ben benieuwd wat die zwarte mpc1000 gaat kosten bij thomann of feedback ofzo, zal toch wel dezelfde prijs worden neem ik aan?

Akai koopt zijn zwarte verf heel duur in. Daarom zijn de zwarte versies 200E duurder..

;)

goed marketingbeleid van akai hoor.. eerst een beperkte mpc1000 uitbrengen met veel fouten en bugs.. uiteindelijk de prijs wat omlaag schroeven bij de retailers van 1000 euro naar 800 euro(check feedback).. daarna een nieuwe OS maken die de mpc1000 ''afmaakt'' en deze verkopen in een nieuw jasje met een geimplementeerde Harde Schijf kit(die normaliter 30 euro kost) voor opnieuw 1000 euro...

heel goed plan van akai, alleen nu snijden ze zichzelf in de vingers met de nieuwe mpc 2500 want met de nieuwe OS komt de mpc 1000 heel dicht in de buurt..

smerige zaakjes... bah

normaal gezien is een twwedahnds product 1/3 van de nieuwprijs waard.. dus alles is mogelijk niwaar? het gaat erom wat de koper ervoor over heeft!

Status
Please reply by conversation.
Back