Welke ouwe bak?

Cisco

advancedtechnoresearch
Stel! En misschien is deze thread al een keertje voorbij gekomen.

Welke "echte ouwe vintage bak" zou je ooit nog eens tussen je setup willen zien!

Graag jullie mening!

Zou zelf ooit nog eens aan de knoppen van een bleep, bleep EMS VCS3 willen zitten!

De EMS lijkt me erg leuk, eigenlijk wil ik ook best wel een Jupiter 6 hebben een keer.

Of een MiniMoog bijvoorbeeld, of een modulair systeem.

EMS VCS4 zou ook leuk zijn!!! Jammer! Keep on dreaming!

-arp 2600
-wasp
-technosaurus modular(system d) maar deze vooral om dat ik de naam we cool vind

Ja! Een T8! daar ben ik al zwaar lang naar op zoek! Heb hier een prophet 5 en een 10 staan. Maar op een T8 heb ik nog nooit gepingeld!!!

echt geen enkele.
Ik gebruik de nord en dat is super. Ik gebruik zelfs niet de expansion kaarten van korg of roland om vintage geluiden te krijgen, het komt toch nergens op uit

Ik heb hem net gekocht die ik nog wilde.

Memory Moog + Lintronics.

Nu nog een Prophet 5 erbij en ik stop met kopen:engel:

Denk ik, en hoopt mijn vrouw;)

Een buizensynth. Handig in de winter als straalkacheltje. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Een buizensynth. Handig in de winter als straalkacheltje. ;)

Hij's goed :) :) :)

Buizensynth..

Buizensynth..

Die zijn er ook nog.. kent u Metasonix ? Beetje vage boel op hun website.. maar ze bouwen synthspul met buizen erin.

Aye.. ik ga maar niet in op het topic.. grr... Elka Syntex misschien ? Synthi 100, VCS3 .. Prophet T8 (5 is ook mooi)

Er zijn ook zat neo vintage (!) synths op de markt hoor. Bijv die MFB's zijn niet duur, toch analoog en lekker een eigen geluidje. En als ze al midi ed. hebben is ook wel OK, of je moet van midi2CV houden. ;)

eh hum een Moog Modular (maakt nie uit welke)
Is wel een grote bak;)

Origineel geplaatst door Nouveau
echt geen enkele.
Ik gebruik de nord en dat is super. Ik gebruik zelfs niet de expansion kaarten van korg of roland om vintage geluiden te krijgen, het komt toch nergens op uit

Uhh, echt wel dat als je een Prophet 5, ARP 2500 of wat dan ook krijgt, dat jij de Nord een tijdje links laat liggen. Die Nord vindt je dan misschien super, maar zo'n echt oude grote wereldbak is toch veeeel leuker.

Origineel geplaatst door Mangina
Ja! Een TB! daar ben ik al zwaar lang naar op zoek! Heb hier een prophet 5 en een 10 staan. Maar op een TB heb ik nog nooit gepingeld!!!

nauw ik wil mijn 303 wel ruilen voor die Prophet.

Hallo Sander! Doe je bril is op! T8!!! Maar hij is wel grappig!!!

Back