Welke ouwe bak?

-tr909 (afgezaagd? maybe, maar toch.)
-ocatve cat of octave kitten

Zou die Elka syntex nog weleens wat beter willen checken. (heb er wel op gespeeld maar niet lang genoeg )
En idd een Arp2600, EMS, EML etc.etc. heb nog niet met
een echte volledig modulair systeem gekloot jammergenoeg.:(

Ik zou willen zeggen: MiniMoog, Arp Odyssey, maar die staan er al..:D :D
Dus : een Synton Sirynx, of een Fenix... En , ik wil absoluut een SIDstation, maar dat blijft zeker geen droom!

:(

:(

Ik had een Korg Mono/Poly
Ik had een Roland Jupiter 4
Ik had een Solina String
Ik had een Roland TR808
Ik had een Roland TR909

Allemaal weggedaan voor een prikkie toen het digitale tijdperk aanbrak en nu natuurlijk spijt van :( Gelukkig heb ik mn Roland CR78 CompuRhythm nog :)

Maar goed, als ik nu het geld had en een paar ouwe bakken kon kopen zou ik kiezen voor een ARP Oddysey, een Moog (klinken allemaal vet) en een Prophet 10 lijkt me ook helemaal te gek :P

Synclavier NED! Dat lijkt me zwaar heftig! Weet dat het 1 van de duurste en zeldzaamste synths is. Maar heb absoluut geen flauw benul hoe dat ding wel niet zou moeten klinken!

Iemand?

Origineel geplaatst door Mangina
Synclavier NED! Dat lijkt me zwaar heftig! Weet dat het 1 van de duurste en zeldzaamste synths is. Maar heb absoluut geen flauw benul hoe dat ding wel niet zou moeten klinken!

Iemand?

Michael Jackson heeft em gebruikt op Beat It. Enne...
... Genesis heeft em ook gebruikt hehe. Mama is een heel goed voorbeeld. Die lead synth en die koto (dat percussive stukje is een koto). Allemaal sinclavier. SHBTS zoals ie op eht studio album klinkt is ook allemaal synclavier. Preset heet heavy simmons vibe. het lijkt me inderdaad wel een leuk ding alleen kan niemand hem echt 100% bedienen. Hij schijnt daar toch veel te ingewikkeld voor te zijn.

Zelf zou ik idd. een prophet 10 zien. 5 is ook wel goed maar een 10 zijn er in principe 2. DX7 is ook altijd nog welkom en een yamaha cs 80.

Roland System-100 compleet. Geweldig. Spijt dat ik die weg gedaan heb.

Origineel geplaatst door Pim
Ik heb een compleet System-100....

Als je die weg wil doen moet je maar effe aan de bel trekken :)

Korg MS20.
zwaar leuk grol speelgoed

Elka Synthex, Jupiter, Prophet, minimoog. Zoiets denk ik.

Vintage digitaal ? Neuh, maar niet ...

Paul.

echt oude Korgs zoals: 700s 770 800-DV PE-1000

niet duur, wel lekker!

8P

Back