Job7
Nieuwkomer
Hoi, ben ik weer (ik ben die van goedkoop een goede kwaliteit thuisstudiootje willen starten, zie aantal topics terug,
)!
Mijn doel is dus opnamen van eigen werk met piano, digitale piano, synthmodule met midi-klavier, kleine percussie-instrumenten, zang en achtergrondzang te maken, die in ieder geval zo goed moeten klinken als een profi demo. Ik heb dus een Windows XP-machine met 80 GB harddisk, 256 mb geheugen en 1.8 gHz processor. Voor mijn aanstaande verjaardag (1 feb.!) krijg ik een extra, externe harddisk van rond 200 GB.
Ik heb na wat speurwerk min of meer besloten naar Feedback te gaan om de volgende spullen te kopen. Wat zijn jullie ervaringen met deze spullen en ontbreekt er eventueel nog iets op het lijstje dat er per se op moet?
- Beyer Dynamic DT990 hoofdtelefoon --> zit mij lekker op het hoofd en klinkt fantastisch. -->179,--
- M-Audio 49 toetsen MIDI-controller-toetsenbord --> om Reason aan te sturen. --> 139,--
- Reason --> Volgens mij een te gekke virtuele synth, als alternatief voor een veel duurdere synthmodule. --> 369,--
- MXL Recording Pack met de 2003 grootmembraan mic en 603s kleinmembraan mic --> volgens de verkoper en een kennis best buy for the money. --> 219,--
- Yamaha 12/4 Mixer --> om alles aan te sluiten aan m'n comp. --> 209,--
Groeten en cheers

Job7
)!Mijn doel is dus opnamen van eigen werk met piano, digitale piano, synthmodule met midi-klavier, kleine percussie-instrumenten, zang en achtergrondzang te maken, die in ieder geval zo goed moeten klinken als een profi demo. Ik heb dus een Windows XP-machine met 80 GB harddisk, 256 mb geheugen en 1.8 gHz processor. Voor mijn aanstaande verjaardag (1 feb.!) krijg ik een extra, externe harddisk van rond 200 GB.
Ik heb na wat speurwerk min of meer besloten naar Feedback te gaan om de volgende spullen te kopen. Wat zijn jullie ervaringen met deze spullen en ontbreekt er eventueel nog iets op het lijstje dat er per se op moet?
- Beyer Dynamic DT990 hoofdtelefoon --> zit mij lekker op het hoofd en klinkt fantastisch. -->179,--
- M-Audio 49 toetsen MIDI-controller-toetsenbord --> om Reason aan te sturen. --> 139,--
- Reason --> Volgens mij een te gekke virtuele synth, als alternatief voor een veel duurdere synthmodule. --> 369,--
- MXL Recording Pack met de 2003 grootmembraan mic en 603s kleinmembraan mic --> volgens de verkoper en een kennis best buy for the money. --> 219,--
- Yamaha 12/4 Mixer --> om alles aan te sluiten aan m'n comp. --> 209,--
Groeten en cheers

Job7