Multi-card support STAudio DSP2000

arnomusicman

Radiation!
Ter info voor mensen die meerdere DSP24 kaarten van STAudio hebben:

ESI, het bedrijf dat de laatste driver heeft geschreven voor de STAudio (R.I.P) DSP24 card had aangegeven dat er geen multi-card support meer is.

Mijn ervaring echter is dat het terdege nog wel werkt.
Ik heb zelf 2 DSP2000 sets, maar had er altijd maar 1 ingeschakeld.
Nu heb ik een andere mixer, en daardoor weer kanalen vrij. En dat was het moment om de kaart te testen, mede omdat ik hem wil gaan gebruiken voor surround mixen (6 outputs extra nodig). Mijn W2k systeem gooide wel de kaarten door elkaar, dus toen ik de 2e kaart inschakelde, had ik op de 1e geen geluid meer. Maar dat was heel snel opgelost door box 1 op kaart 2 aan te sluiten, en box 2 op kaart 1 aan te sluiten. En nu werkt het prima (getest met 8 outs op de ene set, en 2 outputs op de andere).

Dus mocht je in het bezit zijn van 2 DSP2000 sets, kun je ze naar mijn mening beide gelijktijdig werkend krijgen!
Ik heb dus nu weer een 16ch recording systeem.8)

Wil je er nog een bij? Ik denk erover mijn set te verkopen (heb er nu 1, geen 2)

Oeh, eerste post..

Hoi Efraim,

Welcome.

But no thanks. Ik heb ontdekt dat 'ie het soms toch niet 100% pakt. Ligt er waarschijnlijk aan dat mijn W2k geconfigureerd is met fictieve interrupts. Breekt me nu op. Maar ik wil er sowieso geen 3 hebben. Werk meestal met 10 outputs naar mijn mixer, dat is voor mij voldoende.

Eigenlijk ga ik liever voor een RME en mooie converters. Maar ja, die verdomde €.

Hoe is het eigenlijk gegaan met dat bedrijf? Is het over de kop gegaan of zo?

Al jaren. Hebben zich niet bij hun core business gehouden. En toen ging het mis. Distributie is nog even overgenomen door ESI (incl. schrijven nieuwe drivers). En toen was het gedaan. Dat heb je helaas wel eens met wazige (goedkope) merkjes.

Geen support meer dus. En nooit meer nieuwe drivers enzo. Rest binnenkort dus de vuilnisbak!

Origineel geplaatst door arnomusicman
Al jaren. Hebben zich niet bij hun core business gehouden. En toen ging het mis. Distributie is nog even overgenomen door ESI (incl. schrijven nieuwe drivers). En toen was het gedaan. Dat heb je helaas wel eens met wazige (goedkope) merkjes.

Geen support meer dus. En nooit meer nieuwe drivers enzo. Rest binnenkort dus de vuilnisbak!
Ja wel jammer op zich, ik weet nog dat ik ooit twijfelde om een uitbreidingskaartje voor m'n soundblaster live te kopen van hun. Nooit ervaring mee gehad verder, maar vond het wel een ambitieus bedrijfje.

Back