Behringer BCR2000 probleem

:stupid
=( wat doe ik verkeerd =( :confused:

ik heb die generic remote map aangemaakt om dus bijvoorbeeld m'n novation bass station aan te sturen via m'n BCR2000. druk op de learn knop van de BCR en draai m'n eerste potmeter, klaar voor ontvangst van bijvoorbeeld de cut off draaiknop van de bass station vst.

maar helaas ontvang ik geen signaal van de bass station om het aan de eerste potmeter van de bcr toegewezen te krijgen.
Heb geprobeerd met de volgende instellingen;
midi in "all midi inputs" en alleen de "BCR1000" en met output de bass station, maar op 1 of andere manier doe ik iets verkeerd, maar wat ? wordt er een beetje gek van, zeker van mijn onkunde blijkt wel.

iemand een suggestie wat ik verkeerd doe ? vooralsnog gebruik ik de bcr om dus vst instruments aan te sturen, cubase instellingen wacht ik nog even mee totdat ik dit heb opgelost.

kan iemand me helpen ?

Kijk 'ns even hier!!!

Kijk 'ns even hier!!!

Deze prsets heb ik zelf gemaakt en werken zowel in cubase als nuendo versie 2 en 3.

Downloaden van onderstaande site en goed de tkest doorlezen.

het zijn 4 presets voor de mixer 2 maal 16 kanalen. de eerste 2 x 16 om de frequenties te controllen en de volgende 2 x 16 om de decibelletjes van de eq's te controllen en verder natuurlijk alle faders enzo, muten solo etc.

4 presets in je bcr lade en elk afzonderlijk op een plaats vastleggen (Store + preset) indrukken.
dan de xml file importeren in de cubase generic remote ( waar je al in bezig was) en op apply en ok drukken dan werkt het.
ok doei. jerry http://jeejeestudio.musicpage.de
:dj:

Origineel geplaatst door quifster
quifster zucht :stupid

ervaring moet je krijgen he.
Maar je wilt toch niet met programchange een filter besturen? (overgens werkt hij dan ook maar half)
Ik doe niks anders dan hoe ik mijn mixer heb ingesteld. Gewoon op de zelfde manier, alleen hij reageerd gewoon niet.

???

???

Hoe bedoel je?

Volgens mij hoef je in generic remote niks van een vsti toe te voegen.
Alleen maar een preset in je bcr.
Kijk maar eens op die site van mij, daar staan nog wat presets voor synths.

Probeer die fiels maar eens.
succes.

ik heb het nu wel voor elkaar.
Precies op de zelfde manier als ik eerder al geprobeerd had.
vreemde zaak.
maar goed, het werkt :W

ik heb van de week eindelijk mijn bcr goed aan de praat gekregen. Ik weet niet wat er veranderd is in SX3, maar in SX2 lukte het op de een of andere manier niet.

dus.. al mijn VST's en controls zijn nu gemapped :koffie: (mot nog wel ff kijken hoe het allemaal het best ingedeeld kan worden, maargoed..)

maarrrrrrrr. nu mijn hardware synthz, wat is de beste manier om dat te doen? gewoon met learn op de bcr? valt er ook nog feedback op je bcr te krijgen (bewegende ledjes e.d.)?

Heeft iemand ervaring met de presets van de BCF in het programma bcedit...

Als ik m'n bcf links inlaad dan staan daar 8 verschillende presets, de gs/sx mixer en de reason mixer werken voor mij goed.

Nu wil ik een van deze 2 op alle presets in m'n bcf laden, maar dit is me nog steeds niet gelukt..

Iemand?

Ik ben er bijna uit.

Omdat het programma bcedit op java/sun 1.4 draait, en op dit moment heb je al versie 1.5 lukte het niet om presets in je controller te laden/saven.

Je moet gewoon zelf een van de presets die het dichts in de buurt komt van jou instellingen aanpassen en dan handmatig naar de andere presets kopieren.

met het progr. Midi-ox kan je zien wat voor signaal er word verzonden en dus kan je goed controleren of je instellingen goed zijn..

dat proggie van behringer is ontworpen op een oudere java versie gewoon v1.4 erop en woilla hij dot et

stel je wil preset 1 op een andere ga dan op preset 1 staan druk op learn daarna ga je naar waar je hem wilt bvb p-03 druk daar op store

succes

jee jee,

hoe kunnen de links op jouw website naar pages verwijzen die er niet meer zijn? Stomme vraag misschien, maar het is zonde van jouw website,

"mick"

tnx!

huh?

huh?

Oh, dat weet ik niet moet ik effe checkuh, ben net een uurtje terug uit de ardeche.
Ik zal effe kijken en updaten.
In ieder geval bedankt voor je melding!

;)

Weet het al , het komt door die f***ing google reclame bovenaan, dat duurt een eeuwigheid voordat dat klar is, sec. of 10 en dan doen alle links het wel, cheerio!:mexico:

Laatst gewijzigd:
Back