[Espb] Meritocracy

chrizz

.

klik op de afbeelding om te downloaden...

Tools: Ableton, soundforge, absynth. Mix verbeterd door Fuse.

Laatst gewijzigd:
Hijs fijn :okdan:

Vind deze track weer van uitzonderlijke kwaliteit, officialy iPodded! 8)

Kan niet anders zeggen dan complimenten voor dit nummer. Als er wat meer variatie kwa struktuur (de drums vooral) in zou zitten zou ik vragen naar je muziekuitgeverij.... top gewoon! Vertel nog even wat je instruments zijn en eventueel productie info.....

Mooi!

zozo hij heeft op zich laten wachten maar het was de moeite waard :D
dat etnische randje smaakt.

Wat zou de isniezot titel zijn geweest? :D

piano's zijn t niet ? electroschock op een aarderse reis, door azie !

Erg goede track weer. En ik begin het steeds onbegrijpelijker te vinden dat jullie nog geen vette platendeal hebben.
Keep on rollin! :biertje:

tja wat kan ik zeggen, weer als vanouds, heerlijk spacen! geweldig ook dat magnetic fields III achtige soundje op het eind dat nog even een soort ritme aangeeft, met die wazige stemmen eroverheen.

Bij tien tracks gaat het op een zilveren schijfje vanuit de originele WAV render he??? hoesje en doosje erom en ESPB album is een feit? doe dat nou jongens ;)

Erg lekker!

Ligt zeer fijn in het gehoor, zowel qua arrangement, sounds en mix. :okdan:

Erg mooi weer idd !
Gaaf gedaan, fijne sounds met lekker wat afwisseling.
Ga hem zeker vaker luisteren.

:mega:

die shit zit echt goed in elkaar :halleluja
aleen zijn je beats veel te saai, je valt de hele tijd terug in hetzelfde loopje met wat samples meer of minder, dat is toch erg jammer vooral als je kijkt naar het niveau van de rest van je track. maar voor de rest vind ik het echt een top track.

...WAUW...

Koptelefoon op, en weg laten voeren....... en zo heeft het echt gewerkt!

Supergoed...... ook die Oosterse accentjes... zeer goede details verwerkt in het hele nummer....

Bovendien een groot compliment voor de mix....... Elk geluid krijgt precies genoeg ruimte..... volgens mij komt het er precies zo uit als het bedoeld was!......

HEEEEEEEEERRRRLIJK!

Origineel geplaatst door 6 trak
dank :)

De hoofdmelodie kwam me bekend voor. Dit nummer doet me ook denken aan deze track. Die vond ik al goed alleen is de melodielijn in de huidige versie nog veel beter uitgewerkt.

9 minuten lang ... en geen enkele seconde verveeld ... fantastisch nummer :okdan:

Effie geleden dat ik nog wat nummers hier heb beluisterend ..

Schitterende track gewoon zowel kwa structuur en afmixing ..

babygoodshit.jpg

lekker trackje
ik vind t jammer dat ie de hele tijd is dichtgesmeerd.. dat de funk niet echt toegelaten wordt..
de bas had van mij analoog gemogen
volgens mij had er iig meer diepte id track kunnen zitten
maar ik lul ook maar wat altijd..

Back