Voel je goed in 1 minuut

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Klik op deze link en je zult binnen de minuut glimlachen — gegarandeerd plezier wacht op je!

De meest plezierige video op YouTube:

Download de audio gratis op SoundCloud. Klik op "...Meer":

8o)

het is een beetje jammer, want het resultaat is dat ik never nooit meer op je onzin shit ga klikken…

Compleet nutteloos, en met het hele 2.0 verhaal met uit chat gpt gekopieerde bullshit die je normaal gesproken plempt ben ik er nu wel klaar mee… nondeju!

oef weet je zeker dat je niet het tegenovergestelde bedoelde? dit is echt het laatste wat je wil horen als je met een kater wakker wordt :dubbel:

Ja, ik weet dat het tegenovergestelde gevoelens opwekt, afkeer, haat, mottig van jezelf.. ik ken dat. Maar dat is allemaal noodzakelijk geweest. Dank voor je commentje @SanderSwi

want het resultaat is dat ik never nooit meer op je onzin shit ga klikken

:dubbel: Oh jawel
Compleet nutteloos

maar vrij entertainend en moralistisch :)

het hele 2.0 verhaal met uit chat gpt gekopieerde bullshit die je normaal gesproken plempt ben ik er nu wel klaar mee

Je kunt aan de titel zien of het al dan niet door AI gemanipuleerd is, dus daar ligt het niet aan. AI helpt MIJ echter om sneller te werken, om dieper te analyseren om zodanig alle "mensen" om de frequentie die nodig is om te overleven. Ik vind mijn blog ràzend interessant is geworden.

Hier kan de wereld wat mee doen bvb :

Dank voor je reactie, @rubbah :okdan:

:slotje:

Heb je advies voor een nieuwe koptelefoon ? Heb de mijn per ongeluk in de wc gesmeten.

Heb je advies voor een nieuwe koptelefoon ? Heb de mijn per ongeluk in de wc gesmeten.

Sennheisers zijn niet slecht :dubbel:

Nou, eerlijk gezegd: wat ben je met die video van Gloomy als je verrekt van de pijn?

Ik ge ff met jullie delen:

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Vandaag ben ik op de dienst Spoed geweest en daar hebben ze vastgesteld dat ik een ernstige vorm van nekartrose heb. Dit verklaart een heleboel klachten die ik de laatste tijd ervaarde.

Bepaalde dingen zijn nu erg moeilijk of zelfs onmogelijk geworden, zoals langdurig werken met een computermuis. Ik zal dus wat rustiger aan moeten doen en m’n activiteiten wat aanpassen.

Moet er eerlijk gezegt wel mee lachen met die Video.

Ik zie dat DT770 pro en DT990 pro populair zijn.
Vandaag ben ik op de dienst Spoed geweest en daar hebben ze vastgesteld dat ik een ernstige vorm van nekartrose heb. Dit verklaart een heleboel klachten die ik de laatste tijd ervaarde.

Bepaalde dingen zijn nu erg moeilijk of zelfs onmogelijk geworden, zoals langdurig werken met een computermuis. Ik zal dus wat rustiger aan moeten doen en m’n activiteiten wat aanpassen.
Das minder, hoop dat je het onder controlle krijgt.

Moet er eerlijk gezegt wel mee lachen met die Video.

Ik zie dat DT770 pro en DT990 pro populair zijn.

Das minder, hoop dat je het onder controlle krijgt.

Ik hoop het ook, beste @Vic , maar vannacht ben ik weer aan't schreeuwen geweest van de pijn. Nekartose kun je blijkbaar niet genezen, het wordt alleen maar erger. "Je zult ermee moeten leven".

Thnx man!

Veel sterkte gewenst makker!

Wiet roken kan mogelijk ook verzachten.

Dank je wel @ohtar , is heel erg fijn van je.

Beetje update van de zaak. Nu heb ik ernstige artrose in de nek, maar blijkbaar hebben mijn handen en vingers daar niets mee te maken. Eigenlijk "tasten de dokter in het duister" wat dat betreft. Scans, EMG en andere onderzoeken zullen wel uitmaken wat ik precies heb. Ik leer alleszins de muisknop met mijn linkse hand te bedienen. :P

het is een beetje jammer, want het resultaat is dat ik never nooit meer op je onzin shit ga klikken…

Compleet nutteloos, en met het hele 2.0 verhaal met uit chat gpt gekopieerde bullshit die je normaal gesproken plempt ben ik er nu wel klaar mee… nondeju!
@e-Gloomy-nations ik hoor tussen de regels de schreeuw van een ontevreden fan om beterschap!

Hoe gaat het muizen met links? Ik mis muziek!

Back