[Espb] Meritocracy

Origineel geplaatst door fjoesz
lekker trackje
ik vind t jammer dat ie de hele tijd is dichtgesmeerd.. dat de funk niet echt toegelaten wordt..

Mwah, misschien iets voor een volgende track :D

Funk...... brrrrrr.

White men can't funk. :D

Tsja, 't is niet echt mijn ding. De eerste minuut vind ik wel tof, vooral een hele gave bassline! Maar behalve die mooie bassline zit er niet zoveel interessants in dit nummer vind ik. Het is wat te vrijblijvend. Ik heb 't gevoel dat sommige synthlijnen wat te veel verzuipen in delay's, waardoor ze niet helemaal lekker doorkomen.

Wel een lekker chill trackie... kan wel op één of ander chill-plaatje....

voor mij istie ook iets te vrijblijvend,.. het blijft nu een beetje, met alle respect, achtergrondmuziek imho..

de drums mogen van mij nog wat aangescherpt worden. wat meer punch en groove, maar dat is ook
een kwestie van smaak...

:kimono:

[edit] vind het outtro errug cool :D [/edit]

amai.. dit is vet :) misschien iets te trancy.. voor mij dan
zeer mooie productie
misschien toch ergens een overheersende melodie insteken. een of ander catchy rifke? nu zijn het enkel wat gematrixte synthlijntjes, woals dat in het trance gebeuren ook wel eens gebeurt ;)
fuse kan mixen! .... das wel zeker ... :peukie:

Origineel geplaatst door Arv
hey ik ken em niet downloaduh Six!

Amai

Ik kan het plaatje niet zien op het moment, vandaar dat de link op het plaatje niet meer werkt. Zal ff kijken of ik het kan fixen.

Prima track, helder.

De ritme is idd een beetje too much the same.

Ik denk de hele tijd aan Bappi Lahiri (of zo?) van Turn up the Bass 1 (of 2?)

maan...ik word oud. :D

Zeer cool. Die bassline is echt lekker :) Productiekwaliteit ook top.
Dat oosterse vind ik uiteraard ook gaaf :D
Het kan misschien nog een duidelijk thema gebruiken, nu kabbelt het lekker voort met pingelmelodietjes maar er springt niet iets uit wat blijft hangen... maar hoeft ook niet per se.

klinkt zeer lekker.

doet mij weer een beetje denken aan enigma. en ook een beetje aan phoenix van basement jaxx.

maar ook duidelijk een eigen geluid.

ik heb het nu voor de derde achtereenvolgende keer opstaan en hij verveelt nog niet.

lekkerlekkerlekker!

Back