[Espb] Meritocracy

Opzich weer een prima track :okdan: maar ben toch niet zo heel erg onder de indruk als van andere nummers van jullie (vind Fosfor in my Cabinet nog steeds een van de betere). Drums zouden wat gevarieerder mogen. Verder lekkere track hoor!

idd leuke track ! Maar echte top productie kan ik het helaas niet noemen....mis de rode draad (gaat nergens heen ) verders mis ik het ableton werk, mag van mij wel wat extremer maar das smaak denk ik ! Greets

ps waar komt die oosterse sample op plus minus 1 minuut vandaan? is errug lekker ( denk tevens dat het een sample is... als het een vst betrefd let me know) ;)

Geweldige track! :okdan: In mijn ogen.. eh ik bedoel oren.. een vette track waar niks aan mankeert! Nou is de vergelijking met Orbital niet de allerbeste misschien, maar toch zou ik het geloven als dit door Orbital uitgebracht zou worden. Ik vind het geweldig!

Deze komt zowieso op mijn mp3 speler!

Hey mannen,

Complimenten.

Enne, zeg de track push push jullie iets van de Rockers Hi-FI? ;)

Serieus knap gedaan.

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
ps waar komt die oosterse sample op plus minus 1 minuut vandaan? is errug lekker ( denk tevens dat het een sample is... als het een vst betrefd let me know) ;)

Ik sample veel kleine stukjes uit bollywood films, dus helaas geen vst nee, hoewel de mellotron strings wel een beetje bollywood klinken.

Origineel geplaatst door Ensemble Enne, zeg de track push push jullie iets van de Rockers Hi-FI?

Nope :)

Dank voor de reacties!

"We can push the tempest by, we can surely turn the tide"

Deze plaat zal worden gedraaid op mijn bruiloft, mijn begravenis en mijn wedergeboorte.

Ongelofelijk wijze herinneringen aan.

Maar goed, de drie punten had je al gekregen en niet alleen vanwege Da Rockers:)

greets,

ens

Back