shure 58a beta of 87a beta

SENZiejjj

Ingeburgerd
heyhey lui,
ik ben op zoek naar een niet al te dure microfoon van het merk shure 58a of de 87a versie.
ik had een beta 58a een maand lang maar die is me kapot gegaan tijdens n mini valpartij:S:S
en aangezien ik hem niet in n winkel heb gekocht zit er dus geen bon bij geldt de garantie niet pfff
iemand een in de aanbiedning niet te duur???
zijn duur genoeg die dingen.
mag gebruikte zijn als ie maar 100%in orde is.
kleine krasjes boeien me ook niet

greetzz senziejj

waarom koop je niet gelijk een sm58 , die dingen zijn zo goed als onverwoestbaar .
ik weet niet wat het prijsverschil is met een beta , maar een sm58 kosten nieuw rond de 100 euro . tweedehands misschien 60 a 75 euro . er staan er altijd wel wat op marktplaats .
zijn vaak wel onhygienisch hoor die tweedehands microfoons waar en ander jaren in heeft staan spugen en (alcohol)ademen . ik heb de mijne nu een jaartje , maar hij ruikt al aardig naar natte bunker .
als je het geld hebt zou ik gewoon een nieuwe kopen .

ja ik heb al kunnen regelen dat ik gewoon een nieuwe kan kopen.
dan maar weer wat geld uitgeven,volgende x gwn opletten dat de kabel goed erin geplugd is.
wel de beta versie kan de hogere pitchen veel mooier en beter tot zn recht laten komen,dit aangezien ik best veel liedjes heb waar ik hoog moet zingen,wilk dit ook zo mooi mogelijk laten klinken.
toch thnx voor je reactie bassio;);)

Back