luister en space

Freaksomnia

Stamgast
he mensen,

een verzoekje, kunnen mensen dit op hun monitors thuis luisteren en feedback geven op de mix
en eventueel ook op het nummer, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.....

met vriendelijke groet
Geert

hu

hu

ok volgens mij kunje dus geen mp3's posten.... vette pech ik heb geen site of server.....
jammer dan.....

Re: hu

Re: hu

Origineel geplaatst door Freaksomnia
ok volgens mij kunje dus geen mp3's posten.... vette pech ik heb geen site of server.....
jammer dan.....

anders mail je de mp3 ff naar mij host ik hem wel ff voor je,
je kan niet zeggen 'luister en space' en dan mij niet laten spacen.. ;)

mail maar naar triple@zonnet.nl (als ie kleiner is dan 5 mb)

en anders kan je hem wel hier kwijt : http://www.soundclick.com/

relax allemaal

relax allemaal

Hardstikke bedankt dat jullie moeite doen zodat ik mijn track op het internet kwijt kan ff dan... super...
heb nu al veel aanbiedingen voor ruimte maar ik heb hem maar naar damien gestuurd misschien kan hij ff een link plaatsen bij deze treath.....

bedankt jongens

hehehehe

hehehehe

Als het goed is wordt er straks een link geplaatst waar je het nummer kunt luisteren met dankaan een vriendelijk forumlid.
Bedankt:okdan:

sjo.. daar is ie :)

Interessant trakkie, die ( DX7? ) piano vind ik iets te hard en te scherp in de mix staan.
Vind je opbouw goed gedaan, lekker ritme, lekkere overgangen, niet een heel spannend trakkie maar boeiend genoeg om uit te luisteren.

Deze track vind op een bepaalde manier 'thematisch' klinken, wat was het idee dat je hier bij had?

nieuw

nieuw

het gevoel van nieuwe apparatuur, rustig uitproberen maar toch stijlvol proberen te blijven zonder gek te doen.......
het is gemaakt met een micro Q, a-station en bassstation met een softsynth FM 7, :walker:
dit alles gesequenced met ableton...... op laptop met audiophile firewire

Back