monitorbeugels

Status
Please reply by conversation.

nomore

Lintage Vid
ik weet niet hoe je dit precies noemt, dus ik noem het maar ff 'monitorbeugels'. Wat ik eigeniljk zoek is een aan de muur bevestigbare beugel/constructie (vergelijkbaar met beugels voor tft's).

Ik kan natuurlijk ook gewoon een plankje maken, maar met draaibare en welilcht in hoogte bevestigbare beugels heb ik volgens mij net ff wat meer flexibiliteit.

Wie weet.?

De meeste bouwmarkten verkopen ze. Degene die echt als speaker-beugel verkocht worden vereisen wel dat je achterin je monitor gaat schroeven. Je kunt overwegen om zo'n verstelbaar plateautje te kopen voor zo'n mini-tv (niet TFT, gewoon zo'n ouderwetse). Daar kun je je monitors zonder boren op zetten.

Re: Deze dus ... !

Re: Deze dus ... !

Origineel geplaatst door 843
http://www.vogels.nl/detail.asp?ISSAID=270&ParentID=31&ChildID=82&PlineId=0

Als je niet wilt booren moet je deze hebben. Ze zijn echt perfect.

Martin

wow. dat zou perfect passen bij mijn genelecs 1029's. (zijn ongeveer dezelfde grootte als degene op het voorbeeldplaatje). Zelf had ik iets langere 'armen' in gedachten, maar als de draaigraden kloppen dan is de ultimieme oplosssen!! thx!!

1029

1029

Er zijn voor de Genelecs 1029 speciale wandbeugels te koop. Kosten wel €30,- per stuk.

Attachments

• picture 7.png
    picture 7.png
    25,2 KB · Bekeken: 68
Origineel geplaatst door DKasemier
vogels spullen zijn duur dus die speakersteunen van vogels zijn zeker duurder dan die dingen van genelec zelf

ik heb even gekeken en die vogels zijn ca 50 euro (per 2). deze specifieke genelecs zijn in totaal ca 60.. Weet iemand of deze steunen van genelec ook horizontaal aan te passen zijn, op het plaatje is dat niet echt helder te zien (en ik kan er verder ook geen informatie over vinden).

Status
Please reply by conversation.
Back