Jp8000 'uit' ofzo?

Sander02

Gepokt en gemazeld
Heren/dame forummers,

Ligt het nu aan mij, of worden er de laatste tijd echt heel veel JP8000/8080's in de verkoop gedaan? Ik zie ze om de haverklap opduiken voor steeds lagere prijzen..

Is hier een reden voor ofzo, stappen ze allemaal over op iets anders, is er een betere vergelijkbare bak uit in dezelfde prijsklasse.. of is het gewoon toeval?

Heb altijd wel goede ervaringen gehad met deze bak, vandaar dat ik me zo opviel.. wat denken jullie?

Ik denk dat de Virus TI misschien erg in trek is vanwege zijn hypersaw gebeuren.

En in de toekomst zal de sh201 er voor gaan zorgen dat je jp veel minder waard is aangezien deze voor 600 euro nieuw op de markt komt.

De JP-8080 is zwaar gehyped om zijn kaastrens klanken, nu is dat een beetje over en zet iedereen 'm te koop. De bak kan uiteraard wel veel meer.

Zelf kon niet echt wennen aan de interface, heb 2 jaar een haat/liefde verhouding ermee gehad. Het is een super leuk synthje qua klank maar je moet 2 keer nadenken voor je de upper op de lower zet of toch maar de patch over de patern ... grmbl...}:|
Okee ietwat gechargeerd maar toch...

t valt mij inderdaad ook enorm op dat je ze zoveel te koop ziet, en de prijzen ervan zakken ook als wat... ach leuk voor de mensen die hem nog niet hebben.. ik zou zeggen grijp de kans.. het is een coole synth die nog heel wat meer kan dan alleen die supersaw die erop zit... :)

heb hem ook een tijdje

Eerst de 8000 en inmiddels de 8080 die ik stukken onlogischer vind dan de 8000.

Heb die 8080 al een tijdje maar vind hem niet zo fijn als de 8000.

Maarja heb plaatsgebrek omdat ik al 2 synth's met Keys heb.

Back