Boel veel synths..

CraZ

..
Wat is dat ding linksboven op die Prophet? Kan net niet lezen wat het is.. Komt me wel bekend voor overigens..

Origineel geplaatst door dextah
Zal ie ook muziek maken ?

ROTFLMAO

zou je denken? en jah niet teveel van die foto's plaatsen ik wordt er zeik nat van 8P

hij is denk ik fulltime engineer ;)

Het is toch schandalig. Gewoon een paar supervette synths op z'n zij zetten alsof het casio keybordjes zijn.

En heeft die gast ook nog een Rhodes Chroma én een Rhodes Chroma Polaris. Nou ja, heeftie tenminste nog smaak. :D

Origineel geplaatst door Arveyman
Wat is dat ding linksboven op die Prophet? Kan net niet lezen wat het is.. Komt me wel bekend voor overigens..

Is dat geen ARP sequencer ????

leuke plaatjes

leuke plaatjes

ik ben helemaal gek op dit soort foto's heerlijk, kijken in iemand anders zijn studio die helemaal vol gestouwd is met oude apparatuur,echt leuk.
als iemand weet waar je dit soort foto's kan bekijken van mensen die hun studio helemaal vol stouwd altijd leuk om te zien?

gr robert:okdan:

Origineel geplaatst door Boemtsjak

Da's de laatste versie van de ARP Sequencer. :)

Fkes offtopic:
Ook te zien op de DSF-meeting...:engel:

Origineel geplaatst door Boemtsjak

Je hangt er dan toch wel een ARP 2600 aan? ;)

Nee, een Odyssey 2800, en een Avatar, die geile 2600 ontbreekt nog aan de collectie, maar we nemen wel wat andere intressante modulars mee...:D

Origineel geplaatst door marten
Nee, een Odyssey 2800, en een Avatar, die geile 2600 ontbreekt nog aan de collectie, maar we nemen wel wat andere intressante modulars mee...:D

Oh, maar een Odyssey en een Avatar is ook leuk. Ik heb ze allebei nog nooit in 't echt gehoord, dus ik ben reuze benieuwd hoe ze klinken. 8)

En je neemt wel andere modulars mee? Ik weet niet welke dat zijn, maar dat klinkt yummie! :{

CS

CS

Jip.. dat is een CS.. maar of het een 80 is.. ? Verder een Chroma, Chroma Polaris, PolyMoog, Elka Synthex .. een Prophet T-8..

Nee, deze foto:

BoGeTi.jpg

Grapjassen! Twee Waves...

Waldorf:
2 WAVEs
Q (using the "useless step sequencer" all the time)
mQk
microwave
pulse
4 Pole
EQ-27
2 Gekko Arpeggiators
Gekko Chords

Other fine synths:
Minimoog
Moog Prodigy
Korg MS 20
Electro Harmonix Mini Synthesizer
SID Station

Zie ook: http://waldorfian.qwave.de/

ja, maar dat zijn ook de waldorf jongens... zo kan ik het ook. :)

Is dat Harrie ?

Is dat Harrie ?

Hehe.. wat moet Harrie daar op die foto ? ;)

PS: Je vergeet de VL-Tone !

Back