Andere Forums.. Fora, Fori, Foreu 8-P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Daredevil

Stamgast
Op welk ander forum (naast deze) zit jij nog meer ingeschreven en waarom?
Ben gewoon nieuwsgierig wat de gemiddelde synthorum.nl'er naast synth's nog meer bezighoudt :P
Maakt niet uit wat. Van forums voor fetish voor hoge hakken, modelbouw, of breien,
tot forums dat andere elektronische zaken bespreekt. Meld ff aight? !

Ik zelf zoek nog een goeie dj-forum. Aangezien dj-gear hier niet besproken wordt.
Er zijn er duizenden en kan op dit moment nog niet kiezen..

Ik sta ingeschreven op:

- het forum van Harmony-Central. Ik ben daar overigens niet erg actief, maar soms hoor je er leuke nieuwtjes.
- het forum van Korgstudios. Ik kom daar sinds ik de D3200 multitrack recorder heb. Veel info.
- Kindervrijforum. Een forum waar mensen die geen kinderwens hebben elkaar ontmoeten.

Verder ben ik niet zo'n forumtijger meer.
Ik zat in mijn beginperiode van internet veel meer op fora over mijn interessen zoals wetenschap, astronomie etc., maar het bleek al snel dat daar vaak maar wat aan geluld wordt. Mensen met Mavo natuurkunde die wel even een alternatief voor Einstein's relativiteitstheorie aanvoeren.
De door mij bezochte en reeds eerder in dit berichtje genoemde fora, helpen mij verder en/of bieden de nodige verstrooiing.

groet

Tom

.

Attachments

• fora.jpg
    fora.jpg
    34 KB · Bekeken: 103
AXIMSITE - PDA forum
MIDIBOX - omdat ik ooit een SID synth ga bouwen
menig Yahoo group, van de betreffende apparaaten.

Lacerta en Reptielen forum, voor die andere hobby:)

Heb alleen nooit zo veel tijd, bezoek dan toch synthforum het vaakst, zeker 90% van de keren dat ik ga fora-surfen...

Actief posten alleen op dit forum.
Vele andere synth/gear/muziekfora komen met enige regelmaat hier langs, maar dan alleen lezen.

Intensief rondhangen ook op de volgende niet-synth gerelateerde forums:
www.volvo850forum.nl
www.gummen.org
gathering.tweakers.net
www.pocketinfo.nl

Verder sta ik ingeschreven in bergen forums waarbij je verplicht een account moest maken, alwaar ik slechts zelden terugkom. Zelfde geldt voor een handvol Yahoo groups.

Verder kom ik nooit meer op forums waar ik vroeger rondhing, maar me nu niet meer met fatsoen kan vertonen, te weten:
www.mx5club.nl
www.fokzine.net

(te) actief alleen op dit forum, waarschijnlijk ooit wel eens ergens anders aangemeld, maar heb geen idéé meer waar.. :confused:

:D 'k Hou niet van vreemd gaan!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back