beatjemelodietje, cuteypants

ja afmaken.
paar suggesties.
laat de melodie ff verdwijnen, om later weer erin te laten komen.
geeft zo'n lekker gevoel van verzadiging.
die gedownpitchde sample aan de linkerkant die erin komt op een gegeven moment hoeft van mij niet zo nodig, of maak m interessanter, met delays filtering panning, etcetera (evetueel ook wat slicen en door elkaar husselen)
de kik is monsterlijk lekker.(die kan t laag bijna in zn uppie aan)
verder erg mooi sfeertje en leuke variatie in de kleine geluidjes

haha.. hoor ik daar een beetje van die heerlijke mouse on mars meligheid? Ik vind hem leuk! erg sfeervol, hoewel het geen kwaad zou kunnen als je dat melodietje ff een beetje varieert/moduleert. Het klinkt nu een beetje alsof je de hele tijd naar een intro zit te luisteren naar iets wat eigenljk nooit komt.

ok, dankje voor nuttige input..
heb al es n andere versie geprobeerd met een soort baslijntje enzo, maar ik vin die kik ook wel lekker..

en melodietje tijdje weg lijkt me goe dplan, anders raak je er nog es n btje op uitgekeken...
denk dat k es wat door mn space echo of pedaaltje gooi , wat kutten met externe speeltjes

afgezien van die downpitchsample, die kling is alles microq denk k..

nou hopen dat logic t nog goed doet op mn nieuwe xpbak, want kmerkte laatst dat ie n btje crashte..
hoop dat t aleen aan plugs ligt

tip: go ableton
it changed my life
en laat je niet afschrikken door een nieuw programma, binnen een week ben je up and rollin
ik ben iemand die muziek maakt terwijl t gebeurt zeg maar.
af en toe heb ik er zelf rationeel gezien weinig mee te maken.
voor die creatieviteit is bij mij t verschil tussen logic en ableton op een schaal van 10 respectievelijk een 5,5 en een 9+.

ben er wel tijdje mee aan t spele geweest, kvin t wel ok,
midi pianoroll edit-en (eigenlijk mijn grootste pluspunt in logic) gaat n btje minder

verder vin k toch nadeel dat je niet sequences En pianoroll tegelijk kunt zien (2 monitors had k meestal bij logic, eentje is er nu effe mee opgehouden)

en het hele sequence gebeuren vin k wat onduidelijk in ableton...

audiomixer deel enzo routing, veel simpeler idd

Back